• Als je geen zin hebt in een zeikverhaal mag je dit topic verlaten

    Vandaag ben ik gaan shoppen met een vriendin en een vriend.
    Ik dacht het ga leuk worden.Was het dus niet.
    Ik kom in het stad toe , krijg ik direct kritiek op mijn kleding.
    Ze vonden dat het niet bij elkaar pasten , dat het vloekte.
    Nou ik vond het wel mooi.Dan stappen we verder en op een over andere manier geraakte we aan een gesprek over mijn mama en een vriendin zei dat ze veel te streng was.Ze vond het ook raar dat ik om 17 uur al thuis moest zijn.En dat is alleen vandaag nog maar.

    Zij is ook niet de enigste bijna alle meisjes doen dat bij mij.
    Ik snap niet wat ik heb verkeerd gedaan.Zijn ze misschien jaloers omdat ik een beetje slimmer ben dan hun?
    Of zijn ze gewoon een verwend nest dat alles maar ook alles krijgt?

    Nu ben ik gewoon bang voor het middelbaar.
    Als de basisschool al zo erg was hoe zou het middelbaar dan niet zijn?
    Ik weet niet maar op een of andere manier maken ze me veel wijs en ik geloof het.

    Ik heb ook een paar quizzen gedaan en de uitkomsten kloppen

    Volg jij je hart...?
    Je hart volgen? Niet echt! Jij bent veel te bang om buiten de groep te vallen. Dus zeg je meestal niet wat je echt denkt of voelt. Prima als je af en toe iets voor 'n ander over hebt, maar luister ook naar jezelf. Dit is jouw leven en jij staat op één!
    Tip: Wees niet zo onzeker, echte vriendinnen vinden je leuk zoals je bent.


    FRENEMIE ALARM! Deze vriendin is stikjaloers! Het lijkt of ze meeleeft, maar stiekem hoopt ze dat je flink onderuit gaat. Steek geen tijd in deze nepvriendin.


    En raar genoeg kloppen ze echt.
    Hoe krijg ik meer zelfvertrouwen?

    Dank u om dit te lezen.Het betekent veel voor mij.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Maak je niet zo druk, echt niet. Vergeet die vrienden die rot tegen je doen! Ze gaan je enkel nog slechter doen voelen als je met hen blijft omgaan. In de middelbare school leer je nieuwe mensen kennen en daar zullen wel leuke bijzitten, geloof me. ;)

    Taart bakken met mij, BETTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en Charissa :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Crushed schreef:
    Maak je niet zo druk, echt niet. Vergeet die vrienden die rot tegen je doen! Ze gaan je enkel nog slechter doen voelen als je met hen blijft omgaan. In de middelbare school leer je nieuwe mensen kennen en daar zullen wel leuke bijzitten, geloof me. ;)

    Ik hoop het.Ik ben wel al bij dat ik bij de enigste vriendin zit die nog lief tegen mij doet zit.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DeSlenderman schreef:
    Taart bakken met mij, BETTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en Charissa :Y)

    Taart vrolijk me nu niet op.
    En je loopt toch weg van mij(cat)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ten eerste: neem die quizzen niet als voorbeeld, vaak kloppen ze niet en als ze dan toch wel kloppen bij jouw gevoel is dat meestal toeval. Maar laat je daar niet door overtuigen.
    Verder denk ik inderdaad dat die vrienden gewoon jaloers zijn, of zo met hun eigen ding bezig zijn dat ze het raar vinden dat het bij jou zo anders gaat. Voor ze het doorhebben gaan ze daarover zeuren en hebben ze niet door dat ze jou daarmee kwetsen. Misschien tonen ze zelfs op een aparte manier medelijden met je, maar dat betwijfel ik eigenlijk. Ik zou daar niet zo heel erg mee zitten, tenzij het echt te erg wordt en ze iedere dag aan je kop zitten te zeiken. Als jij iets niet fijn vindt, kom daar dan voor op en zeg het!
    En waarom zou je bang zijn voor de middelbare school? Het klopt dat de school groter is, je van oudste op de school ineens naar de jongste gaat, je komt in een (vrijwel) geheel nieuwe klas en ook de lessen worden een stuk moeilijker. De eerste drie dingen zijn wennen, maar dat laatste wordt langzaam opgebouwd. Het is niet zo dat je meteen op de eerste lesdag een hele smak huiswerk krijgt. En vrienden maak je vanzelf, als je maar jezelf bent :')
    Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat had ik ook en ik zeg je één ding; dit zijn géén vrienden, DUMPEN DIE HANDEL. Ik weet dat het moeilijk is, ik heb een hele basisschool ook dezelfde vrienden gehad, maar nu zit ik op een andere school (in het middelbaar ook) en ik voel me echt veel beter met allemaal andere vrienden.
    Hoe krijg je nu zelfvertrouwen? Ik heb dat gekregen door me over die gevoelens te zetten, ik heb me proberen over alle negatieve gevoelens te zetten en dat is me (grootendeels) gelukt. Ik ben nnu veel positiever, al heb ik soms nog wel wat inzinkingen, maar iedereen heeft dat.
    Zet alle negatieve gevoelens aan de kant; je bént goed zoals je bent en je moet je niet veranderen voor die suffe mensen die zich vrienden noemen. Ze zijn geen vrienden, echt niet. steek er inderdaad geen tijd in want dat zijn ze ab-so-luut niet waard ! Wees jezelf, zoek nieuwe LEUKE vrienden die je aandacht wel waard zijn en laat ze maar zien hoe goed je je kan amuseren zonder hen.
    En je mag voor de rest ook altijd naar mij komen <3

    Bij mij was de middelbareschooltijd vedel beter dan de basisschooltijd. Iedereen is dan wat volwassener en dat is gewoon beter, dan gaat sit ook wel over!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dus mensen mogen het niet zeggen als je ze je kleding niet mooi bij elkaar vinden passen, of als ze het raar vinden, dat je niet langer weg mag blijven? Beetje overdreven.. Als jij nu al conclusies gaat trekken als 'ik ben slimmer dan dat zij zijn' of 'zij zijn verwende nesten', dan zou ik ook maar eens over jezelf na gaan denken. Ik zeg altijd, vrienden moeten de waarheid tegen je kunnen zeggen, pas als ze gemeen gaan doen, dan moet je er over na gaan denken. Ik vind nou niet echt dat ze zo erg over een grens heen gingen ofzo, zouden dingen moeten zijn die vrienden moeten kunnen zeggen ;x

    Maarja, de middelbare school is een geheel nieuwe start, die meestal ook beter gaat.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 22:15 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    First schreef:
    (...)
    Taart vrolijk me nu niet op.
    En je loopt toch weg van mij(cat)


    Waarom zou hij voor je weglopen?
    Als je nog ergens over wilt praten, you can always come to me (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Btw; Je hebt niks verkeerd gedaan.

    Lieverd toch, ten eerste, misschien kloppen die quizzen wel. Maar het zijn quizzen, maak je daar toch absoluut geen zorgen over. En van die vriendin en die vriend moet je jou niets aan trekken. Die zijn inderdaad jaloers en die kun je absoluut geen vrienden noemen. Ga met diegene weg waar jij je wel goed bij voelt. Het is heel erg logisch dat je om 17u al thuis moet zijn op die leeftijd, dat moest ik ook. En zoals Crushed zegt, in de middelbare school leer je inderdaad nieuwe mensen kennen. Die zullen je wel nemen zoals je bent (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DeSlenderman schreef:
    Taart bakken met mij, BETTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en Charissa :Y)

    My goood. Kan ik nog erger voor schut staan? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"