• Zo'n jaren '80 schooltas. Ik heb een hele mooie gezien, maar mijn moeder vond die te duur.
    Dus als iemand weet waar ik zoiets kan vinden, niet al te duur, uw hulp is welkom.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    bij mijn oude geschiedenis docentxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die hebben alle leraren bij ons op school. Ik weet alleen niet waar je ze koopt. (krul)


    Smile and live.

    Happen schreef:
    Die hebben alle leraren bij ons op school. Ik weet alleen niet waar je ze koopt. (krul)


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Happen schreef:
    Die hebben alle leraren bij ons op school. Ik weet alleen niet waar je ze koopt. (krul)


    Shoganai i ne~

    Goh, overal... Maar zo'n tas is meestal volledig van leer, dus daar zal je in moeten investeren. Vooral als je van plan bent om er veel in te vervoeren want je kan het je niet veroorloven om één van slechte kwaliteit te kopen en dan je boeken op de grond te zien liggen op de eerste dag c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja ik wel, bij Duifhuizen.
    En hij was echt mooi! Zacht leer, vintage look.
    240 euro. Bam, droom vermorzeld.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prongs schreef:
    Goh, overal... Maar zo'n tas is meestal volledig van leer, dus daar zal je in moeten investeren. Vooral als je van plan bent om er veel in te vervoeren want je kan het je niet veroorloven om één van slechte kwaliteit te kopen en dan je boeken op de grond te zien liggen op de eerste dag c:


    Ik wil ook echt leer. En niet alleen boeken maar ook mijn laptop moet erin.
    Maar ik (Mijn ouders) vind het zonde om er 240 euro aan uit te geven. Ik heb het er wel voor over, maar zij niet. Omdat ik zo snel mijn gedachten verander.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien in een winkel vol met rugzakken, tassen en lederen gerief enzo? (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Probeer Marktplaats? Daar zag ik dat soort voor ongeveer 20 euro, maar ik heb niet gekeken naar het materiaal.
    De mijne heb ik van oma gekregen, dus ik weet het niet.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Zo eentje heb ik gekregen (:

    Probeer internet?


    I was an angel living in the garden of evil

    mijn hele school qua leraren heeft tie :P


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    wij hebben er gehad in de winkel bij ons.
    Het waren er van het merk Pieces en niet eens zo duur (€35,95)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, haha, ook iets te duur, niet naar de pijs gekeken

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 19:45 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Hier iets misschien?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Die vind je in van die speciala tassenzaken, en bij ons in de Clips hebben ze die ook!

    Ik wou ook eerst zo'n tas, totdat ik de prijs zag x')


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury