• Ik heb me zojuist ingeschreven voor proeflessen bij een balletschool. Dqat voelt gek genoeg best goed.

    Als klein meisje van 5 riep ik altijd dat ik op Ballet wou, maar deed het toch niet omdat mijn klasje me daar voor uitlachte. Ik heb het jaren lang gewilt, totdat het uit mijn kop is gepraat door die oude klas van me. Op aandringen van hun, ben ik Streetdance gaan doen, ik kon het wel maar de school beviel me niet. En de arrogantie van die kinderen die daar rond liepen was zelfs nóg erger.

    Nu heb ik me ingeschreven, maar als ik het écht wil, moet ik op mijn 13e in aanmerking komen voor het gevorderde team. Vanaf je 13e mag je alleen daar blijven dansen als je er echt aanleg voor hebt. Dus ik zal mezelf in minder dan anderhalve maand moeten bewijzen. En dat met één les per week. Want halverwegen Oktober word ik 13.
    Nu heb ik het voordeel, dat ik het liefste dans terwijl ik op mijn tenen balanceer en ik redelijk lenig ben. Maar dan nog zal ik héel hard moeten werken. En dat terwijl ik word ondergedompelt in testen en huiswerk binnenkort.
    Maar als ik óóit nog ergens wil komen met dansen, of in ieder geval het hoger op wil zoeken. Heb ik ballet nodig.

    Mmh-, ik moet het er maar voor over hebben.
    Waar moeten jullie heel hard voor werken, dit schooljaar?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:19 ]


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ahahahahaha :'D


    Niet lachen; me blaas voelde zich echt niet fijn D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel veel succes!
    Ik moet hard werken voor school haha, ik heb geen aanleg voor uit mezelf goeie punten halen, dus als ik geen uren leer haal ik altijd een 1 :Y) En mijn gitaarles moet ik maar weer eens oppakken.


    Alis volat propriis.