• Ik heb me zojuist ingeschreven voor proeflessen bij een balletschool. Dqat voelt gek genoeg best goed.

    Als klein meisje van 5 riep ik altijd dat ik op Ballet wou, maar deed het toch niet omdat mijn klasje me daar voor uitlachte. Ik heb het jaren lang gewilt, totdat het uit mijn kop is gepraat door die oude klas van me. Op aandringen van hun, ben ik Streetdance gaan doen, ik kon het wel maar de school beviel me niet. En de arrogantie van die kinderen die daar rond liepen was zelfs nóg erger.

    Nu heb ik me ingeschreven, maar als ik het écht wil, moet ik op mijn 13e in aanmerking komen voor het gevorderde team. Vanaf je 13e mag je alleen daar blijven dansen als je er echt aanleg voor hebt. Dus ik zal mezelf in minder dan anderhalve maand moeten bewijzen. En dat met één les per week. Want halverwegen Oktober word ik 13.
    Nu heb ik het voordeel, dat ik het liefste dans terwijl ik op mijn tenen balanceer en ik redelijk lenig ben. Maar dan nog zal ik héel hard moeten werken. En dat terwijl ik word ondergedompelt in testen en huiswerk binnenkort.
    Maar als ik óóit nog ergens wil komen met dansen, of in ieder geval het hoger op wil zoeken. Heb ik ballet nodig.

    Mmh-, ik moet het er maar voor over hebben.
    Waar moeten jullie heel hard voor werken, dit schooljaar?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:19 ]


    Let it come and let it be

    Void schreef:
    Succes poepie, je kunt het!:9~

    Ik moet hard werken om op het Gymnasium te mogen blijven, ik wil het dit jaar niet weer van de proefwerkweek laten afhangen.:'D


    Same here, dat had ik ook toch had ik mijn laatste proefwerkweek verknald, gelukkig had ik het belangrijkste proefwerk waar ik een 6 voor nodig had geluk, ik had een leraar die elke keer een andere kant op keek, uhum. (bloos)

    Incubus schreef:
    Ik moet dit jaar keihard gaan werken voor ballet, want ik wil volgend jaar graag ook op spitzen (dat mag bij mijn dansschool alleen als ze denken dat je er sterk genoeg voor bent). En ook wel voor de andere dansstijlen die ik doe, want ik wil niet uit de selectie worden gezet.
    Verder wil ik harder gaan werken voor school, want de vorige jaren heb ik nooit zo heel veel gedaan en dat ging wel goed, maar nu wil ik er echt voor gaan.

    Ik weet niet hoe deze school om gaat met spitzen, maar ik denk dat als ik dat 'team' haal, dat ik wel op spitzen zal mogen lopen. Sowieso, ik ken die technieken al, van op de toppen van je tenen lopen. En die pas ik altijd toe zonder schoenen.
    We gaan samen gewoon héel hard werken en dan kunnen we aan het eind van 2011 zeggen: 'Ik heb het gehaalt!' :9~


    Let it come and let it be

    ...Ze zeggen dat de vierde moeilijker is dan de eerste, tweede en derde bij elkaar, dus ik denk dat ik daar best hard voor moet werken. Vooral omdat ik vrijwel nooit m'n huiswerk maak en één dag van te voren begin met leren...
    En dan moet ik dat ook nog zien te combineren met tekenles, fluitles en yogales, en no way dat ik met die dingen stop.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Flare schreef:
    ...Ze zeggen dat de vierde moeilijker is dan de eerste, tweede en derde bij elkaar, dus ik denk dat ik daar best hard voor moet werken. Vooral omdat ik vrijwel nooit m'n huiswerk maak en één dag van te voren begin met leren...
    En dan moet ik dat ook nog zien te combineren met tekenles, fluitles en yogales, en no way dat ik met die dingen stop.


    Bij ons zeiden ze dat de tweede het moeilijkst is, want dan heb je de meeste vakken.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe deze school om gaat met spitzen, maar ik denk dat als ik dat 'team' haal, dat ik wel op spitzen zal mogen lopen. Sowieso, ik ken die technieken al, van op de toppen van je tenen lopen. En die pas ik altijd toe zonder schoenen.
    We gaan samen gewoon héel hard werken en dan kunnen we aan het eind van 2011 zeggen: 'Ik heb het gehaalt!' :9~


    Ik hoop het, ik wil het zo graag! (Alleen aan het eind van 2011 kan ik het nog niet zeggen, want mijn dansseizoenen lopen gelijk met schooljaren)
    Ik ken de techniek ook al, we doen dat altijd met onze tapschoenen aan als we wachten tot de les begint. Maar ik heb afgelopen seizoen wat problemen gehad met mijn enkels, dus het leek mijn balletlerares slimmer om nog een jaartje goed te oefenen. Het zou op zich al een wonder zijn als ik dit seizoen al op spitzen zou mogen, aangezien ik nog maar twee jaar balletlessen volg (wel al zo'n 9 jaar jazz/showdance).
    Maar, ik ga er helemaal voor dit jaar!

    Tuesday schreef:
    (...)

    Bij ons zeiden ze dat de tweede het moeilijkst is, want dan heb je de meeste vakken.

    Exame-jaar is bij ons héel relaxt. Je krijgt maar een beperkte hoeveelheid vakken en lesuren en voor de exames word alles door de leraren perfect uitgelegt en krijg je meer dan genoeg tijd om te leren.
    De tweede word voor mij een moeilijk jaar, een jaar van dicipline. In de eerste zijn de leraren heel acceptabel, wat eigenlijk helemaal niet goed is. Want in de tweede word je opeens voor alles afgestraft. Komt er ook nog eens bij dat ik voor mijn extra vakken, kunst, héel veel thuiswerk krijg. Terug moet klimmen naar het VWO en als een gek moet oefenen voor Ballet. En dan heb ik ook nog persoonlijke doeleinden en een klas die me nerveus maakt :'D


    Let it come and let it be

    Mijn examens.
    En bij een baantje, omdat ik geld nodig heb :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Examenjaar is echt relax, voor je het weet is het jaar om.
    + Ballet is moeilijk D: & streng, heb je teveel tieten dan lig je dr uit D; tenminste zegt mijn mammie ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Examenjaar is echt relax, voor je het weet is het jaar om.
    + Ballet is moeilijk D: & streng, heb je teveel tieten dan lig je dr uit D; tenminste zegt mijn mammie ;D

    Ik denk dat je moeder bedoelt, dat ze erg op je uiterlijk oordelen. En dan voornamelijk je gewicht, iets wat me wel nerveus maakt. Ik ben niet de dunste, ik heb zelfs een periode gehad dat ik licht overgewicht had, waar ik gelukkig nu vanaf ben. Maar dan nog...


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik denk dat je moeder bedoelt, dat ze erg op je uiterlijk oordelen. En dan voornamelijk je gewicht, iets wat me wel nerveus maakt. Ik ben niet de dunste, ik heb zelfs een periode gehad dat ik licht overgewicht had, waar ik gelukkig nu vanaf ben. Maar dan nog...


    Ja, dat ook. Maar dat je ook niet te veel van boven mag hebben.. Dus hoe dun je ook ben, je mag niet te veel tieten D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik denk dat je moeder bedoelt, dat ze erg op je uiterlijk oordelen. En dan voornamelijk je gewicht, iets wat me wel nerveus maakt. Ik ben niet de dunste, ik heb zelfs een periode gehad dat ik licht overgewicht had, waar ik gelukkig nu vanaf ben. Maar dan nog...


    Daar heb ik ook last van. Ik ben ook niet superdun ofzo, maar ook niet heel dik. Toch ben ik bang dat als ik later verder wil gaan met dansen, wat ik misschien ook wel ga doen/proberen, dat het me de das om doet.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja, dat ook. Maar dat je ook niet te veel van boven mag hebben.. Dus hoe dun je ook ben, je mag niet te veel tieten D:

    Platdrukken met wat tape :'D

    Ohgod, in Toverland heb je van die motertjes, die zo als een achtbaan rond rijden. En dan worden je buik en rug tegen elkaar gedrukt. Maar ze houden geen rekening met het feit dat een meisje/vrouw ook tieten heeft en jezus dat doet zeer :'D


    Let it come and let it be

    Ik wil minimaal 3e worden op het nederlands kampioen schap judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Platdrukken met wat tape :'D

    Ohgod, in Toverland heb je van die motertjes, die zo als een achtbaan rond rijden. En dan worden je buik en rug tegen elkaar gedrukt. Maar ze houden geen rekening met het feit dat een meisje/vrouw ook tieten heeft en jezus dat doet zeer :'D


    Whaha xd wel een tip.... Wil je plattere tieten maar geen borstverkleining ? ;D gebruik dan TAPE ;D

    maar das ook zo in slagharen, met de boot over de kop als goed is.. komt eerst dan ding om je blaas.. ok.. daarna dat ding over je lichaam heen.. en dan moet je naar de wc.. en dat bovenste ding drukt dat onderste ding ook nog eens aan D: en man wat voelt je blaas dan kut D: en dan stopt het.. en ik en me zus toen zo; LOS LOS LOS XD heletijd tegen dat ding aan duwen, en dan is die los ;D AAHH VERLOSSING

    -nou moet ik naar de wc-

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HeyApple schreef:
    Ik wil minimaal 3e worden op het nederlands kampioen schap judo.


    Dat zou mij niet eens lukken O.o