• Ik verveel me echt heel erg, en heb zo wel alle topics van vandaag gelezen. Zo hier in dit topic, vertel je verhalen. Engste, grappigste, of juist domste gebeurtenissen. Want jeejtje, ik verveel me:Y)

    Edit: Titel moet nog een N achter de Ka komen. Oooeps:$

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 4:29 ]


    I will be.

    ehm ik heb zoveel domme gebeurtenissen echt waar ik ben zo klungelig als ik weet niet wat


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    ehm ik heb zoveel domme gebeurtenissen echt waar ik ben zo klungelig als ik weet niet wat


    Hahaha vertel maar, ik verveel me toch al


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    Hahaha vertel maar, ik verveel me toch al



    nou ehm...


    we waren aan het inlopen tijdens de training (hockey)
    we deden ondertussen wat oefeningen, we waren net bezig met de kruispas en ik struikelde over mijn rechterbeen waardoor ik viel XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)


    nou ehm...


    we waren aan het inlopen tijdens de training (hockey)
    we deden ondertussen wat oefeningen, we waren net bezig met de kruispas en ik struikelde over mijn rechterbeen waardoor ik viel XD


    HAhaah dan heb je dat zeker vaker meegemaakt


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    HAhaah dan heb je dat zeker vaker meegemaakt


    ja ik val wel vaker tijdens trainingen of als ik over lage hekjes klim, ik stoot me ook regelmatig overal tegen aan, ik loop tegen ramen en deuren op, ik struikel over mijn eigen voeten en ach ja


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    FredWeasley schreef:
    (...)

    ja ik val wel vaker tijdens trainingen of als ik over lage hekjes klim, ik stoot me ook regelmatig overal tegen aan, ik loop tegen ramen en deuren op, ik struikel over mijn eigen voeten en ach ja


    xD. Ik ben idd ook niet handig met alles


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    (...)

    xD. Ik ben idd ook niet handig met alles



    waha, nou welkom bij de club dan :)


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik laat echt altijd wel wat vallen.. In de klas meestal meerdere keren mijn pen. En een keer hoorde ik iemand mijn naam zeggen en ik liet gewoon serieus mijn hele tas vallen, alles viel er uit xd


    Forever.

    ik ben vanochtend aan het fietsen, blijkt mijn zadel los te zitten. Ik flikker half van men fiets af >.>

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 9:07 ]


    Only those who listen can hear

    Omg ik had een keer zo'n blonde actie x'D
    Ik was met mn 2 nichten aan het winkelen, en we waren in t kruidvat omdat ik nagellak & remover moest hebben. Dus ik liep zo door t kruitvat, zag ik een vriendin van me buiten langs t kruitvat lopen. Dus ik ren lekker hyper naar haar toe om even hoi te zeggen ;Y) Maar wat ik vergeten was, was dat ik dus nagellak & remover in mn hand had, en was dus zo naar buiten gerend x'D Dus ik ram paniek, omdat ik bang was dat ze dachten dat ik het zou stelen. Dus ik ren snel weer t kruitvat in, hopend dat ze niks zouden zeggen.
    Haha echt een lompe achtie achteraf, daarbij, die mensen van t kruitvat hebben niks gezegd, er ging ook geen alarm af of iets, dus ik had het ook gewoon kunnen stelen... x'D -Maar zo slecht ben ik niet hoor ;p-


    Inspiration can hit you any time