• For everyone who believes in Drarry:

Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D

The story of all stories

Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

NO SPARKLES ALLOWED.

Soundtrack

Dramione-lovers: gtfo.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 12:46 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Damn, ik heb echt geen zin meer om volgende week naar mijn Muggleschool te gaan. IK. MOET. NAAR. HOGWARTS!

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    (...)
    O_o Bij Snarry heb ik altijd hele verkeerde ideeën...

Oke dat liedje slaat alles -_-''

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Oppugno schreef:
    Damn, ik heb echt geen zin meer om volgende week naar mijn Muggleschool te gaan. IK. MOET. NAAR. HOGWARTS!

Mag ik mee????(baby)(baby)

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

LoveLost schreef:
    (...)

Oke dat liedje slaat alles -_-''

Moet je deze is zien, niet kijken als je geen zin in trauma's hebt:

Nu vind ik Drarry al een stuk minder leuk haha =P En dat filmpje is nogal nep, maar toch.

En natuurlijk mag je mee, op een voorwaarde: we moeten proberen Harry en Draco te koppelen!

EDIT: even filmpje veranderd, die andere was iets té.

[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 9:15 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

wie wilt er een drarry vid???

Cool, neat, swell -Cry

Cool, neat, swell -Cry

Oppugno schreef:
    (...)
    Moet je deze is zien, niet kijken als je geen zin in trauma's hebt:

Nu vind ik Drarry al een stuk minder leuk haha =P En dat filmpje is nogal nep, maar toch.

En natuurlijk mag je mee, op een voorwaarde: we moeten proberen Harry en Draco te koppelen!

Is goed en dat filmpje slaat nergens op...

En nog iets ik wil in de kamer van Nood:Y)

Obliviatum schreef:

Die eertse is goed:Y)

LoveLost schreef:
    (...)

Is goed en dat filmpje slaat nergens op...

En nog iets ik wil in de kamer van Nood:Y)

Ik heb even een andere erin gezet =P

Haha samen met Draco?

Plaatjes zijn leuker. =p

die kent iedereen al -_-'

Cool, neat, swell -Cry

Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb even een andere erin gezet =P

Haha samen met Draco?

Na owk met Harry(A)(A)

Obliviatum schreef:

Het wordt gewoon herhaalt

Obliviatum schreef:

Nou en, Drarry kan je 100 keer bekijken zonder er moe van te worden :3

@Lovelost (wat was je naam ook alweer?) Oehhh, ik wil met Freddie!

Ik ben er weer, maar niet voor lang zucht moet dadelijk dingetjes voor school doen :(.

“When you have eliminated the impossible, whatever rema