• Maar dan echt goed? Want ik wil graag hebben dat deze twee foto's geblend worden zoals hier op de afbeelding, maar dan zonder duidelijke overgang van de twee foto's, weet je wel? Als dat kan?



    Foto I
    Foto II

    Ok bedankt!

    Ik heb 't geprobeerd, maar 't lukte niet x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    Ik heb 't geprobeerd, maar 't lukte niet x)

    Ok toch bedankt :3

    Ik ga het even voor je proberen.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik ga het even voor je proberen.

    Als 't lukt, en je gebruikt Photofiltre, wil je dan gelijk vertellen hoe? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry dit is het beste wat ik op dit moment kon doen. Aangezien de twee heel veel van grootte schelen.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Sorry dit is het beste wat ik op dit moment kon doen. Aangezien de twee heel veel van grootte schelen.


    Hmm en met het bovenste stuk alleen blenden gaat niet? :3 Het moet namelijk lijken alsof hij in haar gedachten zit en ik dacht dat het zo wel zou kunnen laten overkomen alsof dat zo was. Toch bedankt hoor ^^

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Hmm en met het bovenste stuk alleen blenden gaat niet? :3 Het moet namelijk lijken alsof hij in haar gedachten zit en ik dacht dat het zo wel zou kunnen laten overkomen alsof dat zo was. Toch bedankt hoor ^^


    Ik ga nog wel even prutsen haha (:


    To infinity and beyond •

    Kijk, hij wordt veel te licht :3. Als je hem donkerder doet, zie je die lijnen weer heel erg :3.

    klik.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Kijk, hij wordt veel te licht :3. Als je hem donkerder doet, zie je die lijnen weer heel erg :3.

    klik.

    Jeetje Alex, je bent een stomme geit.
    Toch bedankt hoor :3 Ik schart morgen wel eens het vriendje van mijn zus bij zijn kraag - oh wacht die heeft herexamen, nm ;d


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:


    Jah jah jah !!!

    Weirwood schreef:



    Die is mooi (:


    To infinity and beyond •

    Haha :'D Met drie verschillende programma's :') Ik doe 't nooit volgens de handleiding :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    Haha :'D Met drie verschillende programma's :') Ik doe 't nooit volgens de handleiding :Y)

    Ik weet niet eens hoe ik het zou moeten doen. :3
    Vriendelijk bedankt!