Yeah, morgen zal ik er weer aan moeten beginnen. School.
Ik ga mijn eindexamen jaar in en zie er best wel tegenop. Ik kom namelijk in een geheel nieuwe klas Waarschijnlijk niet eens bij vrienden, omdat we allemaal andere profielen hebben gekozen. Dus ik krijg morgen te horen in welke klas ik zit en bij wie. En wat mijn rooster is, de plannen voor het aankomende jaar enzovoort. Ik heb er dus totaal geen zin in Het zou schelen als ik gewoon wist dat ik bij vrienden in de klas kwam. En ik heb geen zin in de klote gym met mijn klote klasgenoten School is gewoon klote en dat ga ik dit jaar ook laten merken dat ik dat vind ben altijd een brave leerling geweest, maar ik ga mijn bek eens open trekken naar die docenten. Ik mag ze niet
Naja, het is wel mijn eindexamen jaar, als ik hard werk, ben ik eind mei al klaar Dus, ik ga wel goed mijn best doen
Wie moet er morgen nog meer naar school?
Edit; Ik heb echt een kut klas en het rooster is ook niet veel beter. Ik heb meteen om een overplaatsing gevraagd. Ik hoop dat alles geregeld kan worden.
[ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:14 ]
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.