• L

[ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:57 ]

Uhm nee, stardoll is echt afgezaagd. :'D

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:

Dat weet ik. xd

Ik ben mijne vergeten 8D

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Uneventful schreef:

dan ga ik league of legends spelen...of op facebook kijken of ik nog iets kan doen...maar als ik me verveel kan ik vaak niks doen op fb aan de spelletjes...daarom verveel ik me vaak :P:Y)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Tuesday schreef:
    (...)

Dat weet ik. xd

Je kan altijd nog stories lezen? Of quizzen invullen. -that's what I do-

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

NYC schreef:
    Ik ben mijne vergeten 8D

ik ook:O

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Ik heb nooit op Stardoll gezeten. Wel op gosupermodel. (krul)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

haha, daar dacht ik pas ook aan om dat weer te gaan spelen. En nu heb ik er eigenlijk wel zin in, hihi.

<3

Ga je gang en zoek Miss.Music.Com op... Dat is de mijne, maar ik heb er al tijdje niks meer meegedaan :x

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Oeh dat had ik even, maar ik vond het niet zo leuk haha.

Big girls cry when their hearts are breaking

Wat ÍS Starmodel?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Oh mijn god, en nu heb ik zojuist een nieuw acount aangemaakt. haha. Nu voel ik me echt kind.

[ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:18 ]

<3

Wat is stardoll?

I love you Tim

NYC schreef:
    Ik ben mijne vergeten 8D

Let it come and let it be