• Five boys, One dream, One band, ONE DIRECTION!<3



    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:54 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    ALWAYS LIKE NA NA NA!

    omg ik werd wakker met dit in mijn hoofdXD


    What's so bad about being different?

    Ik ga ff eten en moet straks verder met stofzuigen.): Dus ik kom later wel weer.xx


    There is nothing more badass than being yourself

    De nieuwe opdrachten zijn er:

    WEEK 2
    OPDRACHT 1

    Hoeveel houd Nederland van One Direction? Upload je fan art naar de Tumblr pagina met de tag "1DHolland". 25 airmile punten zullen naar Nederland gaan als er 500 inzendingen zijn geupload voor 29 Augustus middernacht. Bonuspunten worden uitgereikt voor hele goede inzendingen!

    OPDRACHT 2

    Zorg dat #Hollanddreamsofspoons trending wordt in Nederland en krijg 40 airmile punten. 16 extra punten worden uitgedeeld als het wereldwijd trending wordt voor 23 Augustus middernacht. Twitpic ons een screenshot van de trending topic zodat we het live kunnen volgen.

    OPDRACHT 3

    Zorg dat zoveel mogelijk Nederlandse fans zichzelf toevoegen aan de One Direction Facebook pagina. Als je voor 700 extra Nederlandse fans kan zorgen voor het einde van de week, dan krijgt nederland 50 airmile punten!. Deze opdracht loopt tot en met 29 Augustus middernacht.


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    De nieuwe opdrachten zijn er:

    WEEK 2
    OPDRACHT 1

    Hoeveel houd Nederland van One Direction? Upload je fan art naar de Tumblr pagina met de tag "1DHolland". 25 airmile punten zullen naar Nederland gaan als er 500 inzendingen zijn geupload voor 29 Augustus middernacht. Bonuspunten worden uitgereikt voor hele goede inzendingen!

    OPDRACHT 2

    Zorg dat #Hollanddreamsofspoons trending wordt in Nederland en krijg 40 airmile punten. 16 extra punten worden uitgedeeld als het wereldwijd trending wordt voor 23 Augustus middernacht. Twitpic ons een screenshot van de trending topic zodat we het live kunnen volgen.

    OPDRACHT 3

    Zorg dat zoveel mogelijk Nederlandse fans zichzelf toevoegen aan de One Direction Facebook pagina. Als je voor 700 extra Nederlandse fans kan zorgen voor het einde van de week, dan krijgt nederland 50 airmile punten!. Deze opdracht loopt tot en met 29 Augustus middernacht.


    Whaaaaaaaaaaa! Voor opdracht 2 hebben we al 40 punten. Heeft iemand al een foto gemaakt?


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben er weer btw. x


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Whaaaaaaaaaaa! Voor opdracht 2 hebben we al 40 punten. Heeft iemand al een foto gemaakt?


    jaa volgenss mij wel(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    jaa volgenss mij wel(:


    Ik zag het net toen ik op dat twitteraccount keek. Zullen we er voor gaan zorgen dat het nu een wereldwijde trend wordt?


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik zag het net toen ik op dat twitteraccount keek. Zullen we er voor gaan zorgen dat het nu een wereldwijde trend wordt?


    Jaaa is goeeD(:


    What's so bad about being different?

    Haaaai, ik ben via me ipod nu x'D
    Hoeveel airmiles hebben we nu?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    HAAAAAAAAAAAY


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    Haaaai, ik ben via me ipod nu x'D
    Hoeveel airmiles hebben we nu?


    Dat kun je niet zien, maar we hebben er sowieso al 40 bij.


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    HAAAAAAAAAAAY


    HAAAAAAAI(:


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    Haaaai, ik ben via me ipod nu x'D
    Hoeveel airmiles hebben we nu?


    Haaai(:


    What's so bad about being different?

    Wat bedoelen ze eigenlijk met opdracht 1? Fan art?


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    Wat bedoelen ze eigenlijk met opdracht 1? Fan art?


    Dat je zzeg maar iets creatiefs maakt over 1D zeg maar.


    What's so bad about being different?