• In Goes woont?
    En mij wil meeten?
    Ik wil namelijk heel graag gaan winkelen, maar alleen is saai en mijn vriendinnen willen niet/reageren niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeh, als jij in Goes woont, ken je dan Jens en Mirthe (waarvan ik hun achternaam niet weet)? (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat is 45 km vanaf hier. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Glimpse schreef:
    Oeh, als jij in Goes woont, ken je dan Jens en Mirthe (waarvan ik hun achternaam niet weet)? (:

    Ik ken wel een paar mensen die Jens heten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Helmonder hier, best ver weg.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ken je dan Sanne en Ines Nijsse ofzo? Die komen daar ook vandaan, en waren bij mij op de camping vorig jaar haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    sorry ik woon in drenthe


    You can't not look cool with a crossbow.

    Overijssel hier, Zeeland is wat te ver voor me :']


    No growth of the heart is ever a waste

    BeRavenclaw schreef:
    *gaat naar google*
    Zeeland.
    Ik woon in zuid-holland:Y)

    ik ook :3 waar woon jij? ik in waddinxveen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    oh oh oh, daar woont een vriend van me.
    Hmm ik woon in Purmerend, beetje ver.


    They fell in love, didn't they?

    Hoeveel landen heeft Nederland wel niet? Oo
    Best vreemd aangezien je dan een land in een land hebt, terwijl het gewoon een provincie is wrs. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Goes is niet zo ver weg...

    Treinkaartje is 6,40 euro voor de intercity naar Vlissingen, dan kom ik ook in Goes uit haha

    Ik woon in Bergen op Zoom by the way

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:22 ]

    Ik woon tussen Nieuw-Vossemeer en Steenbergen in, mijn vader werkt daar in de buurt. Hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hustle schreef:
    oh oh oh, daar woont een vriend van me.
    Hmm ik woon in Purmerend, beetje ver.

    Oe ik heb een vriendin in Purmerend


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Temperate schreef:
    Ken je dan Sanne en Ines Nijsse ofzo? Die komen daar ook vandaan, en waren bij mij op de camping vorig jaar haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.