• Hey,

    ok vraagje, jullie gaan me nu echt voor gek verklaren, zeker omdat ik het op dit uur vraag maar, uhm, hoe doe je eyeliner op?
    Als ik het probeer zit het altijd midden op mijn ooglid en dat lijkt me niet de bedoeling.

    Jaja lag me maar uit maar ik meen het, ik kan het echt niet. En ik snap niet waarom dus help?
    dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sweden schreef:
    heel veel oefenen, ik heb het mezelf ook aangeleerd. (';


    To infinity and beyond •

    Ach, ik heb voor mezelf een handige manier gevonden om het op te doen, maar ik doe het niet zo vaak. Ik ga er namelijk heel anders van uit zien en dan voel ik me niet meer mezelf :') Op het onderste ooglid doe ik wel heel vaak.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tendencies schreef:


    Ik kon het in het begin ook niet, je moet veel oefenen, I guess. :'D

    Bij haar lijkt het zo gemakkelijk Ö
    Maarja oefenen baart kunst


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zet je ene wijsvinger naast je oog en trek het opzij -zodat je eruitziet als een Chinees- en ga vervolgens van de buitenkant naar de binnenkant. Je moet het wel zo dicht mogelijk tegen je wimpers trekken, anders zie je er een roze rand tussen zitten en dat is lelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik doe het alleen maar onder, dat is makkelijk :Y)

    PureObsessed schreef:
    Ik doe het precies zoals dat filmpje.


    Firm believer of all that is magic

    je oog goed opspannen , zodat je gn rimpeltjes hbt , je hand goed ontspannen , en je oog even dicht houden voor je het weer opendoet , voor de rest , elke dag oefenen ! na een paar weken trek jij de perfecte eyeliner (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Oog dicht doen, je ooglid strak trekken goed dicht tegen je wimpers aan een lijntje treken. Eventueel bijwerken waar je bent uitgeschoten, dus erlangs gaan met een watje/oorstaafje met make-up remover en dan eventueel nog een beetje eye-liner erbij doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat ben ik blij dat ik juist wat masacra op doe ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Tendencies bedankt voor het filpje nu weet ik hoe het moet
    bij mij mislukt het ook altijd
    ik moet nog oefenen


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm