• So what ik ga hem gwn online zette

    Rol: Gustaav vriendin? (A)(A)

    Naam: Ellen

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lieef, Spontaan, Vrolijk, Soms Bitchy

    Likes: CHOCOLADEE, Bubblegumm, Helloo Kitty

    Dislikes: Uien!, Huppelkutjess

    waarom deze rol: Omdat ik tom lieft(H)(A)

    Foto: http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg

    Klein tekstje:

    Haaaaaay Skoatsjes
    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.


    Rol:Tweeling zus Hoofdrol

    Naam:Raquel

    Leeftijd:16

    Karakter:koppig,eerlijk,hyper,toch wel gevoelig

    Likes:ice cream,music,dansen,her friends

    Dislikes:ruzie's,mensen die andere niet accepteren,brocoli

    waarom deze rol: Omdat ik dat echt heel lief zou vinden =]

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=sqp006&s=4

    Tekstje:Tekstje:Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 16 jaartjes oud. Ik heb pas mijn Super Sweet 16 gehad en het was geweldig ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Verder doe ik al vanaf me 11e aan HipHop and i love it ^^ Maar ik moet nokken. Byeee


    Mag ik dan Vriendin Andreas ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tweelingzus hoofdrol krijgt met Tom:
    INFO KOMT SMURF


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: Hoofdrol zus krijgt met Tom

    Naam: Angel

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Bitchy&Fel -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongedudlig, Niet op mondje gevallen, Melig

    Likes: Lolly's, SMURFEN, Ice Cream, Scene, Music, Haar Sis, Friends

    Dislikes: Haterzzz, Lol bedervers, Leerkrachten, Mensen zonder humor, Levende barbies

    waarom deze rol: Het lijkt me leuk ^^, en ook ik heb nog nooit met tom gehad in een quiz :33

    Foto:

    Klein tekstje


    Heloow Smurfjes <333

    Ik ben Angel en ik ben het zusje van de hoofdrol. Ik ben daarbij ook Smurf - verslaafd, dus ik zeg gewoon tegen iedereen Smurf. Tegen mijn papa zeg ik altijd : Grote smurf en tegen mijn zusja zeg ik altijd Smurfinnnn :3. Maar nu ja x'). Ik hou supper veel van ijsjes en ik van MUSIC!! JA MUSIC LOVE IT <33333. Ik heb de SCHIJT aan SCHOOL EN AAN LEERKRACHTEN! Ze kunnen Grote Smurf zijn reet in! But ik moet door!

    Bubaay Smurfjes <3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    IK GA MIJN FOTO ZOEKEN SMURF!


    Take My Hand Take A Breath ...

    ^^ ik had mijne even gewijzigt, want ik had hem snel geschreven.

    Rol: Hoofdrol zus krijgt met Tom

    Naam: Angel

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Bitchy&Fel -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongedudlig, Niet op mondje gevallen, Melig

    Likes: Lolly's, SMURFEN, Ice Cream, Scene, Music, Haar Sis, Friends

    Dislikes: Haterzzz, Lol bedervers, Leerkrachten, Mensen zonder humor, Levende barbies

    waarom deze rol: Het lijkt me leuk ^^, en ook ik heb nog nooit met tom gehad in een quiz :33

    Foto:

    Klein tekstje


    Heloow Smurfjes <333

    Ik ben Angel en ik ben het zusje van de hoofdrol. Ik ben daarbij ook Smurf - verslaafd, dus ik zeg gewoon tegen iedereen Smurf. Tegen mijn papa zeg ik altijd : Grote smurf en tegen mijn zusja zeg ik altijd Smurfinnnn :3. Maar nu ja x'). Ik hou supper veel van ijsjes en ik van MUSIC!! JA MUSIC LOVE IT <33333. Ik heb de SCHIJT aan SCHOOL EN AAN LEERKRACHTEN! Ze kunnen Grote Smurf zijn reet in! But ik moet door!

    Bubaay Smurfjes <3333


    Je hebt de rol

    Rol: BF

    Naam: Say

    Leeftijd: 16

    Karakter: Lief, aardig, trouw en behulpzaam als jij ook zo tegen mij doet! ;) Verder erg koppig, nieuwsgierig en eigenwijs!

    Likes: Vrienden, skaten, gitaar spelen en muziek.

    Dislikes: School, mensen die vervelend doen, muggen, naaktslakken

    waarom deze rol: Lijkt me gewoon cool om tweeling te zijn, en ik hou van Tom! :P EN ik wil gewoon graag een rol! :P

    Foto: http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-09-08/jojo_310.jpg

    Klein tekstje

    Haii!
    Ik ben Say, inmiddels al weer 16 jaartjes oud. Ik speel gitaar en ik skate vaak. Ook hou ik superveel van muziek, tekenen, en schrijven. Mijn vrienden betekenen alles voor me, dus blijf van ze af, dan zal ik dat ook bij jou doen! (A) Ik ben erg nieuwsgierig, eigenwijs en behoorlijk koppig, maar daar leer je maar mee leven! Verder ben ik wel lief hoor! ;) O, en nog een tip: Probeer me niet in een hokje te stopppen want dat lukt je toch nooit! Ik ben en blijf gewoon lekker mezelf! :P
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nieuwe BF Hoofdrol!! Info komt!


    Rol: Vriendin Georg(mag ook Andreas)

    Naam:Shanice

    Leeftijd:uhhh 17 ofzeu(A)

    Karakter:aardig,spontaan,zegt alles zonder er overn a te denken,soms kattig

    Likes:Th,vriendinnen,tekenen,dansen,muziek,macdonald's,friends

    Dislikes:shoppen,arogante bitchy's,iemand die denkt dat die alles is.

    waarom deze rol: omdat het me leuk lijkt om in jou quizzie te spelen!!want je bent aardig x)

    Foto:komt er aan ;)

    Klein tekstje
    Heey mijn naam is Shanice,Ik heet GEEN chinees,sommige zeggen dat en je kunt het al raden ze liggen nu in het ziekenhuis,haha nee grapje,maar ik kan daar echt niet tegen.Ik heb een haat aan shoppen,niemand kan mij overhalen,maar soms als ik iets nodig heb in de supermarkt ga ik daarna toe,maar ik ga nooit naar de stad ofzeu,alleen als ik uit ga!Maar dat is niet elke avond ofzeu.veder hou ik van mijn vriendinnen,van muziek,dansen,tekenen en ik doe soms ook zwemmen.Ik hou van lolly's en snoepjes.Ik hou niet van al het eten wat we op tafel voorgeschotelt krijgen,maar ik hou wel van spruitjes!!ik weet niet hoe het kan maar ik vind het onwijs lkkr!!!naja genoeg over mij xD..

    I love you all!!!

    xx Shanice <3


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    Je hebt de rol


    Kut! Dan krijg ik hem niet! :P xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol: Vriendin Andreaass<3

    Naam:Joliena

    Leeftijd:17

    Karakter: Stoer , bitchy
    maar kan heel lief zijn x]

    Likes:Hk Gb Hip Hop, Rap, Dré, Alcohol,Boy's ,Party's

    Dislikes: Wannabe's, Vliegende beestjes

    waarom deze rol:Tom is zooooSexyy , en het lijkt echt wel een cool verhaal :D

    Foto:[url] [http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg [/url]

    Klein tekstje: Hyeee , Joliena Hierooo!
    17 jaar geleden werdt er hier een kind gedropt
    jaja , dat was ik x] Als je Dré aanraakt krijg je met mij te maken :] ik lief die vent zoo<33
    Ik hou ook van HK , Gloomy Bearss, shoppen , party's maar vooral alcohol ;)
    ik haat die vliegende beestjes , die mep ik dood! wannabe's zouden moeten onthoofd worden Ö
    Ik moet gaan , Ciao miauw<3

    Rol: Tweelingzus Hoofdrol

    Naam: Ellen

    Leeftijd: 17

    Karakter: Lieef, Spontaan, Vrolijk, Soms Bitchy

    Likes: CHOCOLADEE, Bubblegumm, Helloo Kitty

    Dislikes: Uien!, Huppelkutjess

    waarom deze rol: Omdat ik tom lieft(H)(A)

    Foto: http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg

    Klein tekstje:

    Haaaaaay Skoatsjes
    Ik ben Ellen, 18 jaar! Ik ben soms wat verlegen maar als je mij eenmaal kent ben ik een van de druksten. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33Vooral het drummertje is smexy:$
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik lieft Rock muziek :), dat vind ik supér xD Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.






    (...)

    mag ik vriendin Gustav worden dan? (A)(A)


    Wil je dan wel aanpassen???