• The Sun onthult vandaag dat een vriend van de Harry Potter ster heeft gezegd dat Daniël helemaal gek op Rosanne is en nu alleen nog de moed moet verzamelen om haar ten huwelijk te vragen.

    Rosanne (24) en Daniël (22) ontmoetten elkaar op de set van Harry Potter and The Deathly Hallows Part One. Daar werkte Rosanne achter de schermen.

    De producers van de nieuwste, en tevens laatste, Harry Potter film hoopten de liefde van hun ster nog geheim te houden tot de laatste film uit zou komen. Daniel kon zijn liefde echter niet meer onder stoelen of banken schuiven en liet zich vorige week verleiden om toe te geven hoe verliefd hij is.


    BRON: Telegraaf.nl klik!

    Zou dit waar zijn, denken jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soundeffect schreef:
    Ik las 't vandaag. Mijn eerste reactie was; "Huh, had ie een vriendin dan" 8D



    dit had ik dus ook


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Authors schreef:
    (...)

    Jong?
    Ot; ik vind het een beetje vroeg om haar nu al ten huwelijk te vragen, misschien nog een jaartje wachten :3?

    22 is best jong, vind ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soundeffect schreef:
    Ik las 't vandaag. Mijn eerste reactie was; "Huh, had ie een vriendin dan" 8D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Die rosanne is lelijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsLovett schreef:
    (...)
    22 is best jong, vind ik.


    Mijn mama was 16.


    Olive

    Uneventful schreef:
    Die rosanne is lelijk.

    En lelijke meisjes mogen niet trouwen? :f

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 22:16 ]

    Fijn voor hem, wist niet eens dat ie een vriendin had O_o


    -

    Crushed schreef:
    (...)
    En lelijke meisjes mogen niet trouwen? :f


    Dat zei ik niet, ik zei alleen dat ze lelijk is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat zei ik niet, ik zei alleen dat ze lelijk is.

    Ja, maar toch. Niet heel erg aardig om zomaar te zeggen over iemand die je niet kent, niet?

    Crystalflame schreef:
    (...)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja, maar toch. Niet heel erg aardig om zomaar te zeggen over iemand die je niet kent, niet?


    Jammer, ik heb mijn mening geuit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ben ik nou de enige die het niet geloofd omdat het van de telegraaf is 8D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WAAATT? ._.
    Die gek? :'D
    Hij is een en al lol x]


    =

    Ik wist niet eens dat ie een vriendin had? :/


    As travars

    Temptress schreef:
    Ik heb geen idee of het waar is. Maar als het waar is, ben ik heel blij voor hem (:


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.