• The Sun onthult vandaag dat een vriend van de Harry Potter ster heeft gezegd dat Daniël helemaal gek op Rosanne is en nu alleen nog de moed moet verzamelen om haar ten huwelijk te vragen.

    Rosanne (24) en Daniël (22) ontmoetten elkaar op de set van Harry Potter and The Deathly Hallows Part One. Daar werkte Rosanne achter de schermen.

    De producers van de nieuwste, en tevens laatste, Harry Potter film hoopten de liefde van hun ster nog geheim te houden tot de laatste film uit zou komen. Daniel kon zijn liefde echter niet meer onder stoelen of banken schuiven en liet zich vorige week verleiden om toe te geven hoe verliefd hij is.


    BRON: Telegraaf.nl klik!

    Zou dit waar zijn, denken jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat het van de Telegraaf komt zegt al of het waar is of niet ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen idee of het waar is. Maar als het waar is, ben ik heel blij voor hem (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Fijn voor 'm.


    Let it come and let it be

    Zou wel gaaf zijn :P


    Life is hard and then we die

    Dat is jong.
    Maar wel lief. Leuk voor ze.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Zou wel gaaf zijn :P


    It's going to be difficult, but not impossible.

    denk het niet want het is de telegraaf :'p


    Shoganai i ne~

    Geen idee. Als ze maar gelukkig zijn (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    NEE! Daniel en Tom moeten trouwen! D:

    Crushed schreef:
    NEE! Daniel en Tom moeten trouwen! D:


    Cool, neat, swell -Cry

    Ben blij voor hem!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Zou wel awesome zijn!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MrsLovett schreef:
    Dat is jong.
    Maar wel lief. Leuk voor ze.


    Jong?
    Ot; ik vind het een beetje vroeg om haar nu al ten huwelijk te vragen, misschien nog een jaartje wachten :3?


    Olive

    Ik las 't vandaag. Mijn eerste reactie was; "Huh, had ie een vriendin dan" 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BeRavenclaw schreef:
    Dat het van de Telegraaf komt zegt al of het waar is of niet ._.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'