Want mijn ouders hebben het op dit moment te druk.:'D Maar ik heb het gevoel dat er iets echt niet goed zit in mijn lichaam. Zelf durf/wil ik niet naar de dokter, want misschien is dit wel gewoon allemaal aanstellerij, maar eh.. Ik, weet ik het, ik zou het fijn vinden als iemand iets meer zou weten dan dat ik doe. (:
Ik ga het even opsommen, dat is makkelijker.
- Ik ben bijna 24/7 moe (dan moet ik er wel even bij vertellen dat ik CVS heb) en wil alleen maar slapen.
- Ik heb last van random bloedneuzen, die dan zeker 5/10 minuten duren. Hier had ik altijd al last van, maar het is wat erger geworden.
- Ik ben soms ongelooflijk duizelig. Alles draait en ik moet me echt aan iets vasthouden, omdat ik anders bang ben dat ik flauw zal vallen.
- Ik kan maar weinig eten, na een klein beetje zit ik al bomvol en ben ik echt ongelooflijk misselijk. Soms begint dit al bij alleen de geur van eten al.
- Mijn ogen zijn ontzettend droog, ik moet haast om de twee seconden knipperen, anders gaan ze serieus pijn doen. Meestal knippert een mens ééns in de zes seconden.
- Stemmingswisseling, daar heb ik ook last van, van blij naar boos, vrolijk naar chagrijnig en ik kan soms ineens in huilen uitbarsten.
Ik kom eigenlijk net uit het ziekenhuis, omdat ik na een insectenbeet een dik been kreeg, gevolgd door koorts. Een dokter vroeg of ik kon vertellen wat ik voelde, ik heb hem alleen de dingen verteld met betrekking tot mijn been en de koorts, omdat ik gewoonweg niet meer durfde te vertellen. Zonde, dat was echt een kans. Maar wat denken jullie, stel ik me aan? Want dat gevoel heb ik heel sterk.D;
everything, in time