• Long Topic Alert.

    Want mijn ouders hebben het op dit moment te druk.:'D Maar ik heb het gevoel dat er iets echt niet goed zit in mijn lichaam. Zelf durf/wil ik niet naar de dokter, want misschien is dit wel gewoon allemaal aanstellerij, maar eh.. Ik, weet ik het, ik zou het fijn vinden als iemand iets meer zou weten dan dat ik doe. (:
    Ik ga het even opsommen, dat is makkelijker.
    - Ik ben bijna 24/7 moe (dan moet ik er wel even bij vertellen dat ik CVS heb) en wil alleen maar slapen.
    - Ik heb last van random bloedneuzen, die dan zeker 5/10 minuten duren. Hier had ik altijd al last van, maar het is wat erger geworden.
    - Ik ben soms ongelooflijk duizelig. Alles draait en ik moet me echt aan iets vasthouden, omdat ik anders bang ben dat ik flauw zal vallen.
    - Ik kan maar weinig eten, na een klein beetje zit ik al bomvol en ben ik echt ongelooflijk misselijk. Soms begint dit al bij alleen de geur van eten al.
    - Mijn ogen zijn ontzettend droog, ik moet haast om de twee seconden knipperen, anders gaan ze serieus pijn doen. Meestal knippert een mens ééns in de zes seconden.
    - Stemmingswisseling, daar heb ik ook last van, van blij naar boos, vrolijk naar chagrijnig en ik kan soms ineens in huilen uitbarsten.

    Ik kom eigenlijk net uit het ziekenhuis, omdat ik na een insectenbeet een dik been kreeg, gevolgd door koorts. Een dokter vroeg of ik kon vertellen wat ik voelde, ik heb hem alleen de dingen verteld met betrekking tot mijn been en de koorts, omdat ik gewoonweg niet meer durfde te vertellen. Zonde, dat was echt een kans. Maar wat denken jullie, stel ik me aan? Want dat gevoel heb ik heel sterk.D;


    everything, in time

    MALFOYHEAD schreef:
    Dokters weten het beter.


    Weet ik, maar ik ben bang voor dokters.:'D


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Weet ik, maar ik ben bang voor dokters.:'D


    zal ik dan voor je naar de dokter gaan? ;o net zoals met die handtekening ;p

    Nah nee.... Het beste is dat je gewoon gaat, je stelt je echt niet aan, en dat doe je ook nooit. Het zou me niet eens verbazen als jij het minste aanstelt van iedereen hier op quizlet. Ik sta achter je :) *hug*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Je kan niet zoveel eten zei je?
    Als je niet genoeg eet kan je ook snel duizelig en moe worden.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    Je kan niet zoveel eten zei je?
    Als je niet genoeg eet kan je ook snel duizelig en moe worden.

    niet eten betekent vaak ook dat er iets mis is .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewoon even een bezoekje aan de huisarts brengen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb nu ijzer tekort en ik bne nu heel erg bleek ik viel 2x flauw en ben serieus 24/7 moe

    Zoals ze zeggen, ga naar de dokter =). Bloedarmoede kan, of een verkeerde (allergische) reactie op die beet misschien. Dit zijn gewoon te veel symptomen om te negeren en als je er nu niets aan doet blijft het misschien zo.
    Plus sommige anemiën (niet dat jij dat hebt, weet ik namelijk niet) kunnen blijvende schade verrichten dus best eens naar die dokter :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou zeggen puberteit + bloedarmoede. Ik had bijna dezelfde klachten als jij.
    Maar als je het niet vertrouwt, kun je altijd nog even naar de dokter gaan. Daar hoef je je ook niet voor te schamen, er gaan mensen voor minder.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the