• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet meer bezuinigd worden op Kunst en Cultuur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 aug 2011 - 12:31 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)'worden bezuinigd', bezuinigd is het voltooid deelwoord

    ^
    This.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightingale schreef:
    Hmm, ligt eraan op wélk deel van Kunst & Cultuur je wil gaan bezuinigen. Teveel geld erin stoppen vind ik ook weer onzin. Half eens. ;3


    I agree!

    Square schreef:
    Is "bezuinigt" niet met een d? :/

    OT; Ik vind juist van niet. Van alle dingen waarop zou kunnen worden bezuinigd, hebben ze juist de dingen gekozen waarvan ik vind dat ze daarop zo min mogelijk zouden moeten besparen. Het moet dus in ieder geval niet nóg meer worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik vind van niet want dan worden de bioscoopkaartjes duurder.. ;o


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oneens. Kunst en cultuur is wat ons als mens onderscheidt van dieren. Het is onze enige toevlucht naar fantasie. Ik denk dat kunst en cultuur wel waardig genoeg zijn om geld in te stoppen. Al vind ik het wel onzin dat enkele kunsttakken té veel geld opslorpen en vind ik dat kunst meer een publiekelijke toegang moet krijgen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)'worden bezuinigd', bezuinigd is het voltooid deelwoord

    Oké, sorry. Da's waar ook [: *Dom* ;/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee! Alles dat met kunst en cultuur te maken heeft is nu al zo duur, dan ga je er toch niet op bezuinigen?
    Er moet bezuinigt worden op véél andere dingen! (zoals oorlogen)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Er moet op alles bezuinigt worden, dus ook op kunst en cultuur. Maar dat gebeurd al, dus nog meer hoef niet perse.
    Hoewel ik liever heb dat er op kunst en cultuur bezuinigd word dan op bv scholing of gezondheidszorg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Er moet op alles bezuinigt worden, dus ook op kunst en cultuur. Maar dat gebeurd al, dus nog meer hoef niet perse.
    Hoewel ik liever heb dat er op kunst en cultuur bezuinigd word dan op bv scholing of gezondheidszorg.

    Tja dat is waar ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nightingale schreef:
    Hmm, ligt eraan op wélk deel van Kunst & Cultuur je wil gaan bezuinigen. Teveel geld erin stoppen vind ik ook weer onzin. Half eens. ;3


    comfort in c h a o s

    Weet ik veel, maar ik volg wel Kunst & Cultuur vakken.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, echt niet... Ik vind dat mensen hier noujuist nog naartoe moeten kunnen gaan... Zitten ze niet de hele tijd te stressen over de economische crisis


    Deep inside, I've never felt alive

    not at all.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    noway!!


    KATSU!

    Levitate schreef:
    Nee, juist niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.