• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet meer bezuinigd worden op Kunst en Cultuur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 aug 2011 - 12:31 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Ik vind dat ze qua kunst en cultuur hetzelfde moeten doen als in Amerika. Daar krijgt niemand van de kunst en cultuur subsidie en ben je afhankelijk van de mensen. En ik vind dat het zo hoort.
    Hier in Nederland kun je een uitkering krijgen omdat je kunstenaar bent en niet in je eigen behoeften kunt voorzien. Dat is toch ontzettend raar? Als je niet goed genoeg bent om in je eigen behoeften te voorzien als kunstenaar, dan ben je geen echte kunstenaar en moet je eens een baan zoeken.

    Maar omdat dat ten eerste al niet van het een op de ander ingevoerd kan worden, kunnen we niet nog meer bezuinigen. Er is al bezuinigd op de kunst en cultuur, dus dat hoeft niet meer :')


    To live would be an awfully big adventure

    Niet drastisch maar een deel van het geld kunnen ze beter wel kunnen gebruiken voor 'belangrijkere' dingen

    Nee, juist niet !


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Glimpse schreef:
    En dan wat? Wat zouden we daarmee bereiken? Waarom zouden we alle dingen die de moeite waard zijn in het leven afschaffen, om zo geld te verspillen aan onzinnige dingen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mayfly schreef:
    Juist niet. Oneens. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, want er gaat al zo overdreven veel naar toe. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    grapefruit schreef:
    Zeker niet, er moet juist meer aandacht voor komen omdat mensen via kunst en cultuur makkelijker te berijken zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    grapefruit schreef:
    En "bezuinigt" is met een D. "bezuinigD"

    /

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 15:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, naar mijn mening niet. Kunst en Cultuur is belangrijk in de ontwikkeling van jonge mensen en onmisbaar in het leven van ouderen.


    Here & Now

    Ja, ik vind van wel. Ik vind dit niet een van de belangrijkste zaken om geld aan te geven tijdens een crisis. Je kunt beter meer geven aan onderwijs, gezondheidszorg en aan mensen die een pensioen verdienen nadat ze zo lang premies betaald hebben. Kunst en cultuur is niet de eerste benodigde om te overleven, dus ja, ik vind van wel. Het is vooral een luxegoed.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oneens. Ik houd van Cultuur, museums. Dat soort dingen moet behouden worden. Al vind ik het overdreven als alles er heen zal gaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Integendeel, er wordt al genoeg bezuinigd op kunst en cultuur


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oneens.
    kunst & cultuur lokt toeristen ... moeten die dan weg? is nochtans een goede inkomst voor horeca, hotels...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Grindylow schreef:
    (...)
    Met een 't', want het is TT :Y)
    'worden bezuinigd', bezuinigd is het voltooid deelwoord


    Life is hard and then we die