• Maar niet heus.
    Ik kom met iemand in de klas die ik het liefst een hele tijd niet zie.
    en echt serieus ALLE leraren zijn flut.
    Ik ken er serieus maar één van.
    Het enigste voordeel is dat ik een heel chill rooster heb.

    Maandag: Kwart over 4
    Dinsdag: Half 2
    Woensdag: Half negen tot 10 over 10 en dan twee tussenuren en dan 1 uurtje en die tot half 2
    Donderdag: Half 4
    Vrijdag: Half 2
    dat vind ik zelf wel heel chill alleen die twee tussenuren niet,
    want dat kan ik voor die twee uur naar huis en dan voor 1 uurtje terug naar school.

    Maargoed, om er even wat van te maken,

    hebben jullie zin in het schooljaar? en weten jullie je rooster al?


    Ivar Oosterloo.

    Secretive schreef:
    Wtf jij gaat like niet naar school? D:
    Wat ben jij vroeg thuis D:


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    Ik weet nog niks. Ga naar nieuwe school, maar weet niet waar ik terecht kom, waar ik moet zijn, iets over boeken, of wat dan ook. Begin me best zorgen te maken 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet nog niets van mijn rooster. De laatste twee roosters was ik nooit later dan drie uur uit. (wbw)
    Maar goed, ik heb nog twee weken vakantie!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Echt zin niet maar ik ga alles geven. Ik heb nu al anderhalf jaar niets gedaan dus ik ben er wel klaar voor. Bovendien heb ik maar 2 dagen school, 3 dagen werk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Levitate schreef:
    Ik weet niet eens wanneer ik mijn rooster krijg. Ö
    Verder zit ik er niet echt op te wachten dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, nieuwe school. Nieuwe vrienden maken, verdwalen in het gebouw.. :l


    Olive

    ik heb alle dagen behalve woensdag 14:45 en woensdag 12:25


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik kom in een helemaal nieuwe klas aangezien ik naar de vierde ga. En ik heb er best zin in, al moet ik nog twee weken wachten :') ik wil mijn rooster weten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    wtf zo'n rooster kan toch niet als je een aantal uren moet halen in een schooljaar?
    maar anyway
    ik weet mijn rooster nog niet (hoop dat die een betje chill is anders gaa ik die leraren slaan)
    en ojaa ik hoop niet dat ik mn flut leraar heb voor wiskunde net als vorig jaar-_-


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb elke dag tot half 4 behalve de woensdag dan ben ik 5 voor 12 uit O.O


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nou en dat jij die leraren niet kent, dan leer je ze kennen? :W

    En ik heb wel zin in school/stage. Mijn stage tijden weet ik al, die voor school nog niet.


    -

    Ik heb wel zin in school. Dan zie ik al mijn vriendinnen weer *O*


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ZARRY schreef:
    Eh in Belgie is het anders .. elke dag gewoon tot 15u40 soms heb je een uur korter op 1dag en een uur langer op 'n andere. Volgens mij zitten wij belgen langer op school?!

    Nouu niet? ik ben belg en soms begin ik later gewoon, en ik had vorige jaar om kwart voor 3 gedaan en de andere dagen half 4 en nog 1ne half 5 dus?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Videotape schreef:
    WOW jij hebt zo weinig uren? Ik zit elke dag van half 9 tot half 4 of half 5?
    (alleen woensdag is het halve dag)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik weet het niet, maar ik vermoed dat het meer is dan jij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one