• Maar niet heus.
    Ik kom met iemand in de klas die ik het liefst een hele tijd niet zie.
    en echt serieus ALLE leraren zijn flut.
    Ik ken er serieus maar één van.
    Het enigste voordeel is dat ik een heel chill rooster heb.

    Maandag: Kwart over 4
    Dinsdag: Half 2
    Woensdag: Half negen tot 10 over 10 en dan twee tussenuren en dan 1 uurtje en die tot half 2
    Donderdag: Half 4
    Vrijdag: Half 2
    dat vind ik zelf wel heel chill alleen die twee tussenuren niet,
    want dat kan ik voor die twee uur naar huis en dan voor 1 uurtje terug naar school.

    Maargoed, om er even wat van te maken,

    hebben jullie zin in het schooljaar? en weten jullie je rooster al?


    Ivar Oosterloo.

    Eh in Belgie is het anders .. elke dag gewoon tot 15u40 soms heb je een uur korter op 1dag en een uur langer op 'n andere. Volgens mij zitten wij belgen langer op school?!


    count the blessings

    WOW jij hebt zo weinig uren? Ik zit elke dag van half 9 tot half 4 of half 5?
    (alleen woensdag is het halve dag)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 23:58 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Wtf jij gaat like niet naar school? D:
    Wat ben jij vroeg thuis D:


    Has no one told you she's not breathing?

    ZARRY schreef:
    Eh in Belgie is het anders .. elke dag gewoon tot 15u40 soms heb je een uur korter op 1dag en een uur langer op 'n andere. Volgens mij zitten wij belgen langer op school?!

    Hangt af van school tot school hoor.


    Has no one told you she's not breathing?

    Videotape schreef:
    WOW jij hebt zo weinig uren? Ik zit elke dag van half 9 tot half 4 of half 5?


    Ja dat vond ik dus ook al!
    Ik vind dit echt chill, dit is het eerste rooster die gewoon chill is in 3 jaar. :S


    Ivar Oosterloo.

    MTomlinson schreef:
    (...)

    Ja dat vond ik dus ook al!
    Ik vind dit echt chill, dit is het eerste rooster die gewoon chill is in 3 jaar. :S


    wtf! Mate you are one lucky bastard


    All I have in life, is my imagniation.

    Nee, ik weet mijn rooster nog niet. Hoef ik ook niet te weten, fuck school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhmm mijne is van 7:15 tot 12:25 maar jha ik woon in Curacao =D


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    ZARRY schreef:
    Eh in Belgie is het anders .. elke dag gewoon tot 15u40 soms heb je een uur korter op 1dag en een uur langer op 'n andere. Volgens mij zitten wij belgen langer op school?!

    Ja, wij hebben meer school. Maar dan leren we veel, dus ik vindt het best.
    Niet dat de Nederlanders weinig leren.
    Maar jij hebt echt weinig les :O


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik weet mijn rooster niet eens O_O ik weet gewoon niks van hoe het schooljaar begint D: want ik zou naar een andere opleiding gaan maar dat gaat niet meer door


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb best wel zin in school , gewoon omdat ik hier thuis niks zinnig zit te doen , en ik heb zin om dingen bij te leren , want ik heb 13u praktijk volgend jaar , ik kijk er dus wel naar uit (:
    & een rooster krijgen we pas de eerste dagn van ht school , maar wij beginnen elke dag op ht zelfde uur & ook savonds heeft de hele school vaste uren (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik weet niet eens wanneer ik mijn rooster krijg. Ö
    Verder zit ik er niet echt op te wachten dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen, nieuwe school. Nieuwe vrienden maken, verdwalen in het gebouw.. :l

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:10 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Trouwens je weet dat er een in je titel staat hea ipv geen ? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Trouwens je weet dat er een in je titel staat hea ipv geen ? ;P


    Ja klopt,
    Want ik had in het topic zelf Maar niet heus gezet;)


    Ivar Oosterloo.

    MTomlinson schreef:
    (...)

    Ja klopt,
    Want ik had in het topic zelf Maar niet heus gezet;)


    maar dan moet die een weg? of die geen moet er staan, want met een erin klopt die zin niet xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you