• Ik heb net 2 'optredens' achter de rug. Als eerste in mijn uppie, op het podium voor een groep van 250 man. Ik weet het, weinig. Maar ik was zenuwachtig als de ***.

    Voor mijn gevoel ging het héél slecht, bij iedere stap die ik zette gleed mijn hak weg, door de gladde vloer. (Het was Freestylen.) En ik was de helft van mijn 'moves' vergeten. Maar het publiek leek het niet eens te merken.
    Van alle 20 optredens, werd er bij mij als enige enthousiast meegeklapt op de maat van de muziek, hoewel bijna niemand het liedje kende. En aan het eind werd mijn naam door de zaal geschreeuwd door vrienden/bekende. Oh, I was like, sóóó happy! (krul)
    Vervolgens met een groepje, lekker shuffelen op PartyRocker, we hebben er dagen op geoefend en het leek nog nergens op. Maar zowel wij, als de zaal had het énorm naar zijn zin. Sommige mensen gingen zelfs mee dansen :3

    En nu ben ik, like... Sóóó proud! Ik heb namelijk best wel plankekoorts en gisteren ha dik echt een vréselijke dag. Maar het was best goed gelukt! Het is, btw, opgenomen. Maar ik kan het jullie niet laten zien. Want de 'dvd' die is bestelt moet eerst nog in elkaar worden gezet en al :3

    Wie had er nog meer zo'n geweldige avond?


    Let it come and let it be

    Ik totaal niet maar ok.
    Heel leuk voor je :-)

    Ik!!! :D

    Ben gewoon heel blij na een lange tijd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    .. Nou.. ik.. een beetje..

    Ik moest Dj zijn op een kinderdisco..
    en al die lieve kindjes vinden mij helemaal geweldig :'D Dat jij al die knopjes snapt! dankje voor eht draaien van mijn favoriete numemr!

    only my feet are now dead


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eng he, als je voor een hele groep met mensen staat en het licht valt op jou. Ik had met een dans voorstelling (streat-dance) voor 500 man, en dat voor de eerste keer. Dus dat was naaiend. En mijn avond was saai, niet zo avontuurlijk als die van jou dus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik best wel (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Aww, dat is echt cool! :'D
    Mijn avond begon aardig, eindigde slecht.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uneventful schreef:
    Eng he, als je voor een hele groep met mensen staat en het licht valt op jou. Ik had met een dans voorstelling (streat-dance) voor 500 man, en dat voor de eerste keer. Dus dat was naaiend. En mijn avond was saai, niet zo avontuurlijk als die van jou dus.

    Die schijnende lampen en vervolgens de rook aan het begin van het lied. Maakte het inderdaad enger. Het was echt zo'n alles of niets moment. Je ziet iedereen naar je kijken, voor zo ver je nog kunt zien door het felle licht vna de lampen. Vervolgens valt je haarband de hele tijd uit, waardoor je denkt dat je faalt en alles mis gaat. En dan, als je net lekker op gang komt, is het liedje voorbij :'D


    Let it come and let it be

    Ik vind het echt supercool van je, heel gaaf. Ik weet nog dat ik één keer een liedje moest zingen bij een band en dat was echt heel erg eng...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je ging een dansoptreden doen op hakken?xd Was dat de outfit?xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Escritura schreef:
    .. Nou.. ik.. een beetje..

    Ik moest Dj zijn op een kinderdisco..
    en al die lieve kindjes vinden mij helemaal geweldig :'D Dat jij al die knopjes snapt! dankje voor eht draaien van mijn favoriete numemr!

    only my feet are now dead


    DiscoLizz (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    DiscoLizz (cool)


    Psh, My feet hurt like hell :(
    Het 4 uur op je voeten staan is dragelijk.
    het afebreken en opbergen van alle spullen... please kill me


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Secretive schreef:
    Je ging een dansoptreden doen op hakken?xd Was dat de outfit?xd

    Ja, mijn hakjes van 7 cm. Ik kan me makkelijk bewegen op hakken, omdat ik van nature al veel op mijn tenen sta. De hak ondersteunt mijn hielen, waardoor als ik mijn hakken uit doe. Verlang naar diezelfde ondersteuning en meer op mijn hielen ga leunen.
    Het groeps-optreden was op sokken :'D


    Let it come and let it be

    Escritura schreef:
    (...)

    Psh, My feet hurt like hell :(
    Het 4 uur op je voeten staan is dragelijk.
    het afebreken en opbergen van alle spullen... please kill me


    Gladly!


    quidquid excusatio prandium pro

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Die schijnende lampen en vervolgens de rook aan het begin van het lied. Maakte het inderdaad enger. Het was echt zo'n alles of niets moment. Je ziet iedereen naar je kijken, voor zo ver je nog kunt zien door het felle licht vna de lampen. Vervolgens valt je haarband de hele tijd uit, waardoor je denkt dat je faalt en alles mis gaat. En dan, als je net lekker op gang komt, is het liedje voorbij :'D


    Hahaaa je hebt echt helemaal gelijk. Of je joggingsbroek die de hele tijd naar beneden zakt, of nog erger dat je zo bang bent dat je iets verkeerds gaat doen en opvalt. Maar het stomme is dat je niemand kunt zien in het publiek, doordat die lampen je gewoon verblinden. --'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nu moet ik denken aan mijn eindmusical, in groep 8.


    I WAS BORN TO BE BAD ☮