• Ik sprak mijn vriendje op msn en hij zat met iets. In de eerste instantie wilde hij het niet zeggen, maar na veel aandringen dat hij me nergens mee lastig valt zei hij het toch. Hij is tijdens vakantie gezoend door een meisje. Hij heeft niet teruggezoend en haar weggeduwd. Hij wil wel gewoon vrienden met haar blijven en vind haar wel leuk. Maar niet leukleuk. Maar nu voel ik me zo kut omdat ik gewoon zo bang ben dat ik hem kwijtraak aan dat meisje...(huil)


    26 - 02 - '16

    whut the fuck O.o

    omg nu haat ik hem nog meer, sorry lieverd, maar het is zo..

    sjees wat een kut mongool..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Crystalflame schreef:
    Yo, hij heeft haar weggeduwd, en daarmee duidelijk voor jou gekozen. Je moet blij zijn dat je vriendje zoveel van je houdt! (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik zou het ook niet leuk vinden, helemaal niet zelfs, maar hij gaat je echt niet laten zitten voor dat meisje. hij heeft haar weggeduwd en wil alleen vrienden zijn.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    C18 schreef:
    Tsja, ik zal eerlijk wezen: ik denk niet dat ik m'n vriend nog zou vertrouwen in zo'n situatie, tbh.

    Ik ook niet. Ik ben heel gevoel op dat vlak, ook al heeft hij haar niet terug gezoend.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uneventful schreef:
    Sorry geen ervaring... -verlaat stilletjes de topic-

    Bij mij ook ;D

    Uneventful schreef:
    Sorry geen ervaring... -verlaat stilletjes de topic-


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Eerlijk gezegd... ik vind het best wel klasse wat hij gedaan heeft hoor, het meisje weggeduwd. Dan is het voor mij duidelijk dat hij trouw aan me is tenminste...


    Life is hard and then we die

    Ik heb dit ook meegemaakt, en dat was in 2009 en nóg ben ik gruwelijk boos op dat meisje. -lang verhaal, dat ook hoor- Mijn lief had haar toen ook weggeduwd alleen hij bleef bevriend met haar en dat kan ik eerlijk gezegd écht niet hebben want ik weet gewoon dat zij weer iets van plan is maar hij wilt het niet geloven. Dus ja. Anyway, mijn lief heeft me na 2 jaar ook niet laten zitten, en alles is nog steeds goed tussen ons. Dus no worries I guess.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb dit ook meegemaakt, en dat was in 2009 en nóg ben ik gruwelijk boos op dat meisje. -lang verhaal, dat ook hoor- Mijn lief had haar toen ook weggeduwd alleen hij bleef bevriend met haar en dat kan ik eerlijk gezegd écht niet hebben want ik weet gewoon dat zij weer iets van plan is maar hij wilt het niet geloven. Dus ja. Anyway, mijn lief heeft me na 2 jaar ook niet laten zitten, en alles is nog steeds goed tussen ons. Dus no worries I guess.


    Thx.. Maar ik ben gewoon heel wantrouwig enzo.. Dus daarom heb ik het hier best wel heel moeilijk mee eigenlijk..


    26 - 02 - '16

    Op dit moment doet alleen lezen of liefde mij al pijn..
    Maar hij duwde haar weg dus dat is wel positief, gewoon afwachten jij kunt er ook niets aan doen eigenlijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hongary schreef:
    (...)

    Thx.. Maar ik ben gewoon heel wantrouwig enzo.. Dus daarom heb ik het hier best wel heel moeilijk mee eigenlijk..

    Ik heb het er ook nog steeds vreselijk moeilijk mee. Volgende week is dat feest van dat meisje en ze vroeg of m'n vriend ook zou komen. Ik ga hem denk ik wel eerlijk vertellen dat ik dat helemaal niet wil, want hij zou dat ook niet willen als ik naar het feest van jongen ga die mij ook heeft proberen te zoenen. Ik vertrouw mijn vriend wel, maar die mensen niet.


    your eyes are like stars in the night.