• Hoor ik nu de grasmaaier van de buren. Dat doe je toch niet om tien voor 9 s'avonds? :O Doe het dan overdag. Er wonen hier kleine kinderen hoor.

    Wat horen jullie nu?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 20:50 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het geruis van de computer & mijn vingers die typen. En verder niet veel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Euhm, ik weet niet, maar het is perfect weer om op dit moment gras te maaien. En als die kinderen moe zijn, slapen ze er wel doorheen. Ik hoor.. absoluut niks, behalve het gezoem van mijn laptop en het getik van mijn vingers op het toetsenbord.


    Olive

    Ik hoorde daarnet, weeral, de ijswagen -Of hoe het ook noemt- Je gaat me voor gek verklaren maar ik haatte dat geluid daarnet echt ^^ Nu hoor ik 'You're beautiful' van James Blunt


    Live life limitless.

    Accidentally In Love van Counting Crows, en de kinderen van mijn buren aan de overkant die altijd tot heel laat nog buiten spelen op straat. Oh, en nu huilt er eentje. :')


    wth.

    M'n televisie.


    To infinity and beyond •

    Mijn zus haar muziek die véél te luid staat (cat)


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    ik hoor niks, ik ruik wiet.

    Mayfly schreef:
    Accidentally In Love van Counting Crows, en de kinderen van mijn buren aan de overkant die altijd tot heel laat nog buiten spelen op straat. Oh, en nu huilt er eentje. :')

    Aaah zielig! ;( Hihiii ik wilde dat ik nog klein was...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    Euhm, ik weet niet, maar het is perfect weer om op dit moment gras te maaien. En als die kinderen moe zijn, slapen ze er wel doorheen. Ik hoor.. absoluut niks, behalve het gezoem van mijn laptop en het getik van mijn vingers op het toetsenbord.

    Maar ik vind het wel een raar tijdstip om gras te maaien (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik luister naar Avatar (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Deletrius schreef:
    (...)
    Aaah zielig! ;( Hihiii ik wilde dat ik nog klein was...


    Nee, is niet zielig. Die ouders zijn zielig dat ze hun kinderen nog om 11 uur buiten op straat laten spelen.


    wth.

    Ik hoor Forgotten van Avril Lavigne. En dan mijn typende vingers(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik hoor de tv (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Nee, is niet zielig. Die ouders zijn zielig dat ze hun kinderen nog om 11 uur buiten op straat laten spelen.

    Oooh ja dat is idd zielig van die ouders ja.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik luister naar muziek.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"