• Ja mensen, ik heb zojuist een ruzie gehad over hagelslag. Ik had namelijk een pak Venz-hagelslag open gesjord omdat ik de funnies eruit wilde halen, en dat mocht (blijkbaar) niet van mijn vader. Mijn vader eet NOOIT hagelslag, maar hij koopt dus pure hagelslag "voor zichzelf". Vervolgens moeten ik en mijn moeder het op maken, omdat anders de kast zo vol staat (ik quote mijn vader). Ik en mijn moeder zijn de enigen die het eten.
    Ik sjorde dat pak dus, zeer tactvol (NIET DUS) open aan de bovenkant, haalde alle funnies eruit (sorry, ik ben net een kind van vijf wat dat betreft) en heb ze in een tupperware doosje gedaan. Mijn vader - de sensatie zelve - heeft het pak weggegooid omdat het er niet meer goed uitzag, en vroeg "wie dat pak zo gemolesteerd had". Ik zei dus, al lachend, dat ik dat had gedaan, en nu is hij heel boos op me. Hij zegt dat ik zélf een nieuw pak voor hém moet gaan kopen (het is echt een klein kind af en toe) en dat hij het inhoudt van mijn zakgeld.
    Ik bedoel, WIJ (mijn moeder en ik) moeten het eten, en dan moet ik voor HEM een nieuw pak kopen? COME ON?!
    Nu moet ik dus behoorlijk hard lachen omdat hij echt zo kinderachtig aan het roepen is van "Jíj hebt dat pak opengesjord, geef maar toe hoor, ik heb je in de gaten! Denk maar niet dat je hiermee wegkomt!"

    :'D

    Om dit topic nut te geven:

    Wie houdt er ook van funnies uit een Venz-pak hagelslag? En hebben jullie wel eens ruzie gehad om hagelslag?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    The fuck is dat voor iets belachelijks :'D?


    Olive

    Nee nog nooit. En ik houd niet van funnies :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Yup.
    Toen ik met mijn ouders op vakantie was naar NL.
    Ik ben er dol op ze zijn zoooo lekkr


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Authors schreef:
    The fuck is dat voor iets belachelijks :'D?


    Forever.

    Nee en ja,
    toen was ik pissed off omdat ik de dag had besloten een broodje hagelslag te eten /ik plan in wat ik eet :'D
    & toen had mijn moeder de hagelslag 'verstopt' omdat het ongezond was en ik moest maar vlees op brood doen. /vegetarisch, dus, ik was chagarijnig :'D

    Authors schreef:
    The fuck is dat voor iets belachelijks :'D?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Deletrius schreef:
    Nee nog nooit. En ik houd niet van funnies :')


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    omg, ik lag echt helemaal strak hier om xD
    Geniale vader heb jij xD
    & Die funnies zijn jumm ;]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    nee nog nooit :] maar het is best wel grappig hoe je vader reageerd x]


    Shoganai i ne~

    Authors schreef:
    The fuck is dat voor iets belachelijks :'D?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heel toevallig vanmorgen nog ;$


    To infinity and beyond •

    Nee, want dat soort hebben wij niet in België. Denk ik toch.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tja, ik mag het niet meer over hagelslag hebben. Ook niet over Harry Potter, omdat ik mijn vader continu Mr. Riddle noem, en hij dat niet snapt.
    Ik zei dus heel hard ACCIO HAGELSLAG en toen freakte hij helemaal, hahhahaha


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Tja, ik mag het niet meer over hagelslag hebben. Ook niet over Harry Potter, omdat ik mijn vader continu Mr. Riddle noem, en hij dat niet snapt.
    Ik zei dus heel hard ACCIO HAGELSLAG en toen freakte hij helemaal, hahhahaha




    Haha.
    Heb ik ook een keer gedaan alleen dan met mijn iPod, want mijn vader klaagte dat ik te veel muziek luisterde.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad