• Van een drieling, want ik eet voor zeker vier personen. Ik kan maar niet stoppen met eten. Ondertussen heb ik de hele koelkast en koekjeskast opgegeten en ik ga denk ik weldra beginnen aan ons huis (cat)
    & ik wil een subforum voor eten.

    Jullie dachten vast dat dit weer zo'n zwangerschapstopic was? (cat)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:20 ]


    Olive

    Nee, ik zag dat dit topic van jou was en ik wist dat die titel expres was x'D

    haha ik heb ook honger o:
    maar ik wíst gewoon dat deze nep was, haha.


    Me so good.

    Ik dacht het idd ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Niet toen ik de (cat) zag ;'p
    Maar ik ken dat probleem (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wou dat ik eten had. D:


    All was well.

    Ik wist dat je titel express was n.n
    En ik wil ook zo'n subforum! :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    2Krull4U schreef:
    Nee, ik zag dat dit topic van jou was en ik wist dat die titel expres was x'D


    Merde, je kent me te goed (cat)


    Olive

    Bij jou zou ik het nooit geloven. Oh, ben ik dus niet de enige. Ik verveelde me en had echt al wekenlang geen chocolade op, en toen besloot ik 3 bonbons te eten. Ik voel me zo slecht nu ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Illuminati schreef:
    Ik wist dat je titel express was n.n
    En ik wil ook zo'n subforum! :3


    Where words fail, music speaks

    Glimpse schreef:
    Bij jou zou ik het nooit geloven. Oh, ben ik dus niet de enige. Ik verveelde me en had echt al wekenlang geen chocolade op, en toen besloot ik 3 bonbons te eten. Ik voel me zo slecht nu ;$


    Hoezo je zou het niet geloven ):


    Olive

    Lintworm? Ghaha :'] Dat lijkt me trouwens wel eng ;p zo'n ding hebben dan he.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh yes! Mijn papa is thuisgekomen met chips n.n


    Olive

    2Krull4U schreef:
    Nee, ik zag dat dit topic van jou was en ik wist dat die titel expres was x'D

    Endure schreef:
    Lintworm? Ghaha :'] Dat lijkt me trouwens wel eng ;p zo'n ding hebben dan he.


    comfort in c h a o s

    Misschien word je ongesteld


    All I have in life, is my imagniation.