MrsLovett schreef:
(...)
Dit heb ik al veel langer dan 3 jaar. Zo ongeveer zo lang ik me kan herinneren.
Ik heb een hechte band met mijn vrienden, ze zijn geweldig. Ik heb nooit gezegt dat het hun schuld is.
Ja maar ik ben 17 en ben nog nooit verliefd geweest.
Ik ben ook 17 en ik en zelf ook nog nooit verliefd geweest. Maar ik moet zeggen dat dat voor mij geen probleem is. Als ik verliefd moet worden, dan zal dat wel gebeuren. Ik ben sowieso al niemand die zich bezig houdt met die domme middelbare school relaties die een weekje duren. Misschien ben jij ook zo iemand? Geloof me, je wordt door iedereen veel te veel in het strot geduwd dat een vriendje een 'must' is, maar dat is echt niet zo. Als je iets vindt waar je echt gepassioneerd over bent, en vrede hebt met jezelf en je situatie, dan kan je perfect gelukkig zijn zonder vriendje. Ik geloof sterk in de stelling dat geluk hetzelfde is als vrede met jezelf. Als je jezelf en alles rondom je geaccepteerd hebt en er vrede mee vindt, dan pas kan je jezelf volledig ontplooien en gelukkig zijn met wat je hebt. Natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je het één dag per keer neemt en de dosering spreidt, moet het je lukken c:
Veel succes in ieder geval !
Frankly my dear, I don't give a damn.