• Ik ga morgen op vakantie naar Turkije, met mijn moeder en mijn zus. Dat word leuk. Of niet. Mijn moeder is altijd over-stressed en weet niks van kaartlezen of wat dan ook, dus ik wed dat we ergens verdwalen.

    En ik ben zenuwachtig omdat ik nog nooit in een vliegtuig heb gezeten, haha. Ik denk dat die gaat neerstorten. Nouja het kan nooit erger dan het vervoer op de heenreis: MIJN BUURMAN. Hij is 23/7 dronken, stinkt naar rook en bier, en is een asociale klootzak die denkt dat hij stoer is. Ik heb eerder met hem in de auto gezeten en toen hebben we een ongeluk gehad, hij knalde tegen zo'n rood met wit bord aan wat wel eens aan de kant van de weg staat, hij was nogal dronken. Leuk hé. Nee eigenlijk niet. Als ik het niet overleef, dan wil ik graag het liedje Flowers for a ghost op mijn begravenis.

    Maar oké genoeg plannen voor als het mis gaat, ik ga naar een hotel in Alanya ofzo, weet ik het, en we gaan op Safari met een Jeep en Dolfijnen spotten op een boot. :'D Wil iemand me een indruk geven van hoe het in Turkije is? en me tips geven voor in het vliegtuig? is het vleigtuigvoedsel echt ranzig? hebben ze koekjes? kan je films kijken die je zelf mag kiezen of wat? is er wel een wc in het vliegtuig? hoe groot is een vliegtuig? stort een vliegtuig vaak neer?

    We gaan met Turkish Airlines..

    tell me.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 0:56 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Als je neerstort, vangt Bas je op! Wil je nu niet heel graag neerstorten? (wbw)
    ik reageer ook teveel op het forum, jezus! ;o

    Dursley schreef:
    Als je neerstort, vangt Bas je op! Wil je nu niet heel graag neerstorten? (wbw)
    ik reageer ook teveel op het forum, jezus! ;o

    Oh goddamn, dan zou ik best graag wel willen neerstorten, lekker ego tegenover de mensen die dan allemaal dood gaan, maar hey, ik word opgevangen, en dat is waar het om gaat, uh duh!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Neem vermaak mee voor in het vliegtuig, als je rond etenstiijden vliegt kan je geloof ik uit warme maaltijden kiezen. Volgens mij als je langer dan zoveel uur vliegt is dat gratis, anders niet. Je kan in het vliegtuig altijd drinken en snoep kopen, het is alleen heel duur, dus kan je net zo goed wat te eten in je handbagage meenemen. Drinken mag je niet meenemen, ze gaan dan denken dat het drugs is.
    In het vliegtuig is altijd een wc, maar zorg dat je nooit naar de wc hoeft in een vliegtuig o.o anders is je neus dood, heel dood.
    En Turkije is heerlijk warm :3
    Have fun

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 2:34 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Neem vermaak mee voor in het vliegtuig, als je rond etenstiijden vliegt kan je geloof ik uit warme maaltijden kiezen. Volgens mij als je langer dan zoveel uur vliegt is dat gratis, anders niet. Je kan in het vliegtuig altijd drinken en snoep kopen, het is alleen heel duur, dus kan je net zo goed wat te eten in je handbagage meenemen. Drinken mag je niet meenemen, ze gaan dan denken dat het drugs is.
    In het vliegtuig is altijd een wc, maar zorg dat je nooit naar de wc hoeft in een vliegtuig o.o anders is je neus dood, heel dood.
    En Turkije is heerlijk warm :3
    Have fun



    Nah. Vliegvoer is wel gratis.
    Naar Engeland is het maar 55 minuten :'p En toen kreeg ik ook een broodje en drinken, wat niks kost, want het zit al bij je ticket. Maar misschien ligt dat ook aan de maatschappij... Ik hoop dat het bij jou gratis is, want ik ga met dezelfde vliegmaatschappij, alleen dan in Oktober (:
    En je kan inderdaad alleen de wc gebruiken vlak na het opstijgen :'p
    Maar het hangt er soms ook vanaf. ^^
    En probeer je maar zoveel mogelijk aan te passen, want mensen zijn soms zo vervelens om tegen je stoel te schoppen of om hun stoel ineens helemaal achteruit te doen, zodat ze op je schoot liggen. Grrrr....


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Turkije is supergaaf, heel veel plezier alvast!
    En vliegen valt wel mee, het is op zich wel chill.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vond het vliegtuigvoedsel best lekker eigenlijk.
    In Turkije is het héel warm, je zweet je daar kapot.
    Jeep Safari is op zich wel leuk ;3
    Have fun ;D


    Me so good.

    Turkije is vet, ga er in oktober weer heen :] Hou er rekening mee dat iedereen je van alles probeert aan te smeren op een markt/in een winkelstraat. Loop met een Turkse krant onder je arm om te voorkomen dat ze dat doen, trust me it works.
    Vliegtuigvoedsel = niet aan beginnen. Prop jezelf vol bij de Mac, anders zijt ge verdoemd. Het enige waar je je aan kan wagen zijn de noedels, maar da's dan ook het enige :Y).
    Bij langere vluchten (bijv. naar Azië ) kun je het gerust eten, maar bij die korte vluchten in Europa moet je d'r gewoon niet aan beginnen :'D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 11:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Turkije is vet, ga er in oktober weer heen :] Hou er rekening mee dat iedereen je van alles probeert aan te smeren op een markt/in een winkelstraat. Loop met een Turkse krant onder je arm om te voorkomen dat ze dat doen, trust me it works.
    Vliegtuigvoedsel = niet aan beginnen. Prop jezelf vol bij de Mac, anders zijt ge verdoemd. Het enige waar je je aan kan wagen zijn de noedels, maar da's dan ook het enige :Y).
    Bij langere vluchten (bijv. naar Azië ) kun je het gerust eten, maar bij die korte vluchten in Europa moet je d'r gewoon niet aan beginnen :'D

    Haha oké, en dat had ik al verwacht ja, dat ze je van alles proberen aan te smeren. Dus ik ga je tip gebruiken en ga met een turkse krant onder mn arm de markt over.

    We gaan van te voren naar de Mac dusseh, zoveel vliegtuigvoedsel zal ik niet eten.. gelukkig dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”