• De stelling van vandaag luidt:
    De overheid is betrouwbaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Illuminati schreef:
    Ja inderdaad. Stelletje gekken beloven allemaal mooie dingen en alleen de rijken gaan er op vooruit en de normale Nederlander moet steeds meer betalen :')

    Dat vind ik niet. De afgelopen jaren hebben wij een linkse regering gehad, waardoor er juist veel in het voordeel van de minderbedeelde mensen gebeurde. Op dit moment hebben we een rechtse overheid, waardoor het allemaal weer rechtgetrokken wordt.
    Natuurlijk gebeuren er dingen waar ik het niet mee eens ben (en anderen het niet mee eens zijn) en waar weer anderen het wel mee eens zijn. Tja, daar kan ik alleen maar tegen zeggen dat we nu eenmaal een democratie zijn en ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken.


    To live would be an awfully big adventure

    CowardlyLion schreef:
    Ik durf daar geen uitspraak over te doen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Prongs schreef:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dayxdreamer schreef:
    Als je met overheid regering bedoeld denk ik dat ik als Belg niet veel kan zeggen ;)
    Lol XD


    Life is hard and then we die

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat vind ik niet. De afgelopen jaren hebben wij een linkse regering gehad, waardoor er juist veel in het voordeel van de minderbedeelde mensen gebeurde. Op dit moment hebben we een rechtse overheid, waardoor het allemaal weer rechtgetrokken wordt.
    Natuurlijk gebeuren er dingen waar ik het niet mee eens ben (en anderen het niet mee eens zijn) en waar weer anderen het wel mee eens zijn. Tja, daar kan ik alleen maar tegen zeggen dat we nu eenmaal een democratie zijn en ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken.
    Indeed ^^


    Life is hard and then we die

    CowardlyLion schreef:
    Ik durf daar geen uitspraak over te doen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Videotape schreef:
    Nee, daar zijn bewijzen van. Kan nu even op niemand komen maar ze zijn er al achter gekomen dat ze van het geld van weet ik veel wat op vakantie gaan, 5sterren hotels betalen etc.


    They fell in love, didn't they?

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat vind ik niet. De afgelopen jaren hebben wij een linkse regering gehad, waardoor er juist veel in het voordeel van de minderbedeelde mensen gebeurde. Op dit moment hebben we een rechtse overheid, waardoor het allemaal weer rechtgetrokken wordt.
    Natuurlijk gebeuren er dingen waar ik het niet mee eens ben (en anderen het niet mee eens zijn) en waar weer anderen het wel mee eens zijn. Tja, daar kan ik alleen maar tegen zeggen dat we nu eenmaal een democratie zijn en ze het niet iedereen naar de zin kunnen maken.

    Ja, daar heb je gelijk in (:
    Maar toch, ik heb standaard iets tegen de regering. Vooral nu Rutten die rekenfout heeft gemaakt en het allemaal freakin' onduidelijk is.
    En, het was op het nieuws dat de overheid mensen belasting líet ontduiken, speciaal, terwijl wij ons scheel betalen aan belasting.
    Maar verder weet ik het allemaal niet omdat ik nu niet op de hoogte ben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tyrael schreef:
    Dé overheid veranderd constant... soms meer en soms minder betrouwbaar, het blijven mensen. Ze zijn alvast niet zo corrupt als in sommige landen en houden over het algemeen wel rekening met wat het beste is voor de inwoners van het land. (en dit wil ik dan voor zowel België als Nederland stellen)


    daar ben ik het mee eens


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    LOL, nee de overheid is de grootste groep criminelen, liegers en bedriegers.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je gelijk in (:
    Maar toch, ik heb standaard iets tegen de regering. Vooral nu Rutten die rekenfout heeft gemaakt en het allemaal freakin' onduidelijk is.
    En, het was op het nieuws dat de overheid mensen belasting líet ontduiken, speciaal, terwijl wij ons scheel betalen aan belasting.
    Maar verder weet ik het allemaal niet omdat ik nu niet op de hoogte ben.

    Dat is wel erg, dat belasting ontduiken.
    Natuurlijk is die rekenfout erg, maar het is een menselijke fout. Zo onduidelijk vind ik het niet eens. In de politiek maken ze er een heel drama van, terwijl het gewoon duidelijk is wat ze moeten betalen.

    Zelf heb ik niet zoveel tegen de regeren, maar meer de manier van politiek. Overal drama om maken enzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    (...)
    Dat is wel erg, dat belasting ontduiken.
    Natuurlijk is die rekenfout erg, maar het is een menselijke fout. Zo onduidelijk vind ik het niet eens. In de politiek maken ze er een heel drama van, terwijl het gewoon duidelijk is wat ze moeten betalen.

    Zelf heb ik niet zoveel tegen de regeren, maar meer de manier van politiek. Overal drama om maken enzo.

    Ja ze liepen 333 miljoen mis n.n
    Ja oke, het is menselijk, maar niet erg handig he :')

    Tsja ik ben vooral een beetje tegen het gedoe van 'we beloven dit en dat' en daarna komt er niets meer van, omdat de rest het er ook mee moet zijn en dat zijn ze meestal niet eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uneventful schreef:
    I trust no one. (cat)


    You're beautiful.

    Yes / No I don`t no (A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Mod's say what?

    sorry, die moest even.

    Anyways, ik geloof niet echt in de overheid, hoeveel dagen zaten we (België) nu ook alweer zonder regering? right.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.