Nee, daar zijn bewijzen van. Kan nu even op niemand komen maar ze zijn er al achter gekomen dat ze van het geld van weet ik veel wat op vakantie gaan, 5sterren hotels betalen etc.
Videotape schreef: Nee, daar zijn bewijzen van. Kan nu even op niemand komen maar ze zijn er al achter gekomen dat ze van het geld van weet ik veel wat op vakantie gaan, 5sterren hotels betalen etc.
Zit wat in. Want ik ken ook zulke verhalen.
Ik wijzig mijn standpunt in:
'Hangt van de situatie af'. ^^
Dé overheid veranderd constant... soms meer en soms minder betrouwbaar, het blijven mensen. Ze zijn alvast niet zo corrupt als in sommige landen en houden over het algemeen wel rekening met wat het beste is voor de inwoners van het land. (en dit wil ik dan voor zowel België als Nederland stellen)
And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.
Ik vind van wel ja. Ze zijn betrouwbaar, als in, ze doen goed hun best om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Dat kun je van veel overheden niet zeggen. Af en toe begrijp ik keuzes niet, maar ze moeten nou eenmaal keuzes maken en je kunt niet altijd iedereen tevreden houden. Ik vind dat wij Nederlanders een betrouwbare en loyale overheid hebben.
PUKKELxDING schreef:
Ik vind van wel ja. Ze zijn betrouwbaar, als in, ze doen goed hun best om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Dat kun je van veel overheden niet zeggen. Af en toe begrijp ik keuzes niet, maar ze moeten nou eenmaal keuzes maken en je kunt niet altijd iedereen tevreden houden. Ik vind dat wij Nederlanders een betrouwbare en loyale overheid hebben.