• De stelling van vandaag luidt:
    De overheid is betrouwbaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik durf daar geen uitspraak over te doen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niet altijd..


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    CowardlyLion schreef:
    Ik durf daar geen uitspraak over te doen...

    dacht ik ook ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zo af en toe. Sommigen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, daar zijn bewijzen van. Kan nu even op niemand komen maar ze zijn er al achter gekomen dat ze van het geld van weet ik veel wat op vakantie gaan, 5sterren hotels betalen etc.


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Nee, daar zijn bewijzen van. Kan nu even op niemand komen maar ze zijn er al achter gekomen dat ze van het geld van weet ik veel wat op vakantie gaan, 5sterren hotels betalen etc.


    Zit wat in. Want ik ken ook zulke verhalen.

    Ik wijzig mijn standpunt in:
    'Hangt van de situatie af'. ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    No, and I seriously think I don't need an explanation for that..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    I trust no one. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niets is zo onbetrouwbaar als de weersvoorspelling en de overheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    merk ik niet echt veel van

    Dé overheid veranderd constant... soms meer en soms minder betrouwbaar, het blijven mensen. Ze zijn alvast niet zo corrupt als in sommige landen en houden over het algemeen wel rekening met wat het beste is voor de inwoners van het land. (en dit wil ik dan voor zowel België als Nederland stellen)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Ik vind van wel ja. Ze zijn betrouwbaar, als in, ze doen goed hun best om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Dat kun je van veel overheden niet zeggen. Af en toe begrijp ik keuzes niet, maar ze moeten nou eenmaal keuzes maken en je kunt niet altijd iedereen tevreden houden. Ik vind dat wij Nederlanders een betrouwbare en loyale overheid hebben.


    Life is hard and then we die

    MrsLovett schreef:
    Niets is zo onbetrouwbaar als de weersvoorspelling en de overheid.


    I love you Tim

    lol


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind van wel ja. Ze zijn betrouwbaar, als in, ze doen goed hun best om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Dat kun je van veel overheden niet zeggen. Af en toe begrijp ik keuzes niet, maar ze moeten nou eenmaal keuzes maken en je kunt niet altijd iedereen tevreden houden. Ik vind dat wij Nederlanders een betrouwbare en loyale overheid hebben.


    Mooi gesproken ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes