• Wel het zit zo... Eén van mijn beste vriendinnen is morgen jarig. Ze belde om morgen samen met onze twee andere vriendinnen naar een pretpark te gaan. Eéntje wist nog niet zeker of ze kon. Zelf zag ik het niet zo zitten. De inkom kost 32 euro, wat ik heel erg veel vind. Dan moet je daar nog vervoer en eten bij rekenen. Dat zou dus een dure dag worden en dat had ik er helaas niet voor over, omdat ik niet zoveel in pretparken durf -dat geef ik eerlijk toe-. Naar een pretpark gaan bezorgt mij meer stress dan plezier.

    Dat heb ik ook eerlijk tegen haar gezegd en ze begreep het wel, maar ik hoorde wel dat ze erg teleurgesteld was. Dus stelde ik voor dat ze dan daarna naar mij mogen komen voor een 'sleepover', wat we wel vaker doen.

    Maar nu... Omdat het haar verjaardag is en ik toch min of meer iets goed te maken heb, wil ik dat het superleuke sleepover wordt. Dus ik vroeg me af of jullie leuke ideetjes hebben? Ik ga morgen ook nog naar het stad om gezichtsmaskertjes en dat soort dingen te kopen. Dus tell me wat ik nog kan gaan halen of gewoon leuke dingen die we kunnen doen! (:

    Alvast bedankt!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Alles wat ik zou kunnen geven als idee is zo ongeveer al genoemd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.