• Heey guys!
    ik heb besloten om mijn btr verhaal teveranderen in een One direction verhaal,en daar zijn de rollen dus voor, dus als je wil weten hoe het allemaal zit,lees dan pleez even :
    http://www.quizlet.nl/stories/52446/im-fucking-useless-feat-one-direction/
    byee!!

    hier de rollen die ik nog nodig heb:

    Niall Horan VRIENDIN liamx1D

    Zayn Malik vriendin Toyfriend

    Harry Styles vriendin Carolinehale

    Louis Tomlinson vriendin Netsky

    3 bitches

    HET VERHAAL SPEELT ZICH GROTENDEELS AF IN LONDEN.

    dit is wat ik van je nodig heb:

    Rol:
    Naam:
    leeftijd:
    foto:
    karakter:
    hobby's:
    extra:

    je mag zoveel typen/schrijven als je maar wil.

    ik kies de beste uit.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:09 ]


    directioner4life <3

    Ik vul morgen vriendin Louis in (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Louis Tomlinson vriendin

    Naam: Saar
    leeftijd: 17
    foto: http://www.google.be/imgres?imgurl=http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg&imgrefurl=http://forum.scholieren.com/showthread.php%3Ft%3D1826737&h=663&w=450&sz=87&tbnid=6jqklSQiGLtzNM:&tbnh=93&tbnw=63&prev=/search%3Fq%3Dselena%2Bgomez%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=selena+gomez&docid=-EP-YwfylTGV4M&hl=nl&sa=X&ei=tTtOTvSbNYjqOYOKuU4&sqi=2&ved=0CDUQ9QEwAw&dur=1467
    karakter:lief,verlegen,aardig,onzeker,helpt andere mensen
    hobby's: zwemmen,computeren,met vrienden uitgaan,reizen
    extra: Ze houd niet van veel mensen om haar.
    Ze is lief voor andere en helpt graag mensen als ze het moeilijk hebben.
    Ze wilt Londen,Parijs en Amerika graag later bezoeken.
    Ze heeft nog nooit een vriendje gehad dus is ze single.

    Is dit goed?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Jody Jonshon
    leeftijd: 16 ( verjaart op 12 dec )
    foto:


    Frida Gustavsson
    karakter: Jody is een jonge vrouw die soms een iets te grote bek tegen iemand kan geven, maar het zo helemaal niet bedoelt. Ze bied dan daarvoor ook haar excuses aan als ze ziet dat het mensen dwarszit. Ze is heel erg sociaal en veel mensen vinden haar gevoel voor humor ook geweldig. Ze heeft 1 beste vriendin en met deze vriendin kan ze de gekste buien hebben. Ze kan opeens namelijk midden in de stad gaan dansen of ieder mens gaan knuffelen. Ja, sommige mensen denken dan ook dat ze niet alles op een rijtje heeft. Ze houd er echt van om nieuwe mensen te ontmoeten en meestal doet ze dit wel netjes. Als deze mensen eenmaal bij het hokje 'Vrienden' hoort, dan kan ze wel weer gekke dingen doen. Maar ze heeft ook een gevoelige kant, en dat is dat ze heel snel door jongens ingepakt word. Ze hoeven echt maar een paar flirtzinnetjes te gebruiken en ze ligt al 24uur bij haar bestfriend te zwijmelen over die jongen. Als ze dan ook nog een relatie met hem krijgt, zal ze er alles aan doen om dat zo te houden. Ze zou zich niet zo snel gek gedragen bij haar vriendje, maar kan soms wel een beetje klef doen als er anderen bij zijn.
    Hobby's: Fotograferen, jongens spotten, winkelen, uitgaan, reizen, paardrijden
    extra: Ze is 1x bedrogen door haar vriend en heeft enorme wraak genoemen. haha


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Louis Tomlinson vriendin

    Naam: Saar
    leeftijd: 17
    foto: http://www.google.be/imgres?imgurl=http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg&imgrefurl=http://forum.scholieren.com/showthread.php%3Ft%3D1826737&h=663&w=450&sz=87&tbnid=6jqklSQiGLtzNM:&tbnh=93&tbnw=63&prev=/search%3Fq%3Dselena%2Bgomez%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=selena+gomez&docid=-EP-YwfylTGV4M&hl=nl&sa=X&ei=tTtOTvSbNYjqOYOKuU4&sqi=2&ved=0CDUQ9QEwAw&dur=1467
    karakter:lief,verlegen,aardig,onzeker,helpt andere mensen
    hobby's: zwemmen,computeren,met vrienden uitgaan,reizen
    extra: Ze houd niet van veel mensen om haar.
    Ze is lief voor andere en helpt graag mensen als ze het moeilijk hebben.
    Ze wilt Londen,Parijs en Amerika graag later bezoeken.
    Ze heeft nog nooit een vriendje gehad dus is ze single.

    Is dit goed? .



    is wel goed,maar moet je achternaam nog :)


    directioner4life <3

    DxJxVxTxlove schreef:
    (...)

    is wel goed,maar moet je achternaam nog :)


    Wat dacht je van de achternaam : De Wolf?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wat dacht je van de achternaam : De Wolf? .

    is goed hoowr :)


    directioner4life <3

    DxJxVxTxlove schreef:
    (...)
    is goed hoowr :)


    Heb ik de rol? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Heb ik de rol?

    weet ik nog niet
    :P


    directioner4life <3

    DxJxVxTxlove schreef:
    (...)
    weet ik nog niet
    :P


    Laat het je mij wel weten moest ik de rol hebben?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Informatie:

    Rol:
    Harry Styles vriendin.

    Naam:
    Jailey Naomi Montgomery

    Leeftijd:
    16.

    Foto:



    Karakter:
    Jailey is een aardig en niet al te serieus meisje. Ze is vaak vrolijk maar heeft af en toe haar momenten. Ze is koppig, nogal nieuwsgierig, soms verlegen, een volhouder en als je aan haar vrienden komt kom je aan haar. Een grote passie van haar is zingen maar ze is erg onzeker over haar eigen stem. Verder is Jailey erg grappig, houdt ze van uitgaan, skateboarden, hiphopdansen, kan ze goed haar mannetje staan en is Jailey niet het typische 'meisjesmeisje'.

    Hobby's:
    Hiphop dansen, skateboarden, lezen, uitgaan, ze is graag bij vrienden, zingen, muziek luisteren & ds'en.

    Extra:
    Jailey heeft een goede band met haar broer, dat is gekomen doordat hun moeder overleed en hun vader altijd op zakenreis is.
    Ze heeft een baantje bij een cafétje dat zich bevind op het strand. Ze werkt er 4 dagen in de week als serveerster.

    Hoop dat het goed is. (:
    X

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:56 ]


    I never finish anyth

    Laat het je mij wel weten moest ik de rol hebben? .

    tuurlijk :)


    directioner4life <3

    Ik ga vriendin Louis invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Louis' Vriendin.
    leeftijd: 17
    Foto:


    karakter: Ine staat recht in haar schoenen. Ze weet altijd op alles een antwoord en weet er wat er reilt en zeilt in de wereld. Ze trekt zich er niet veel van aan wat anderen van haar denken en doet altijd haar eigen zin. Ze is zeer koppig, maar opzich een vreselijk lief meisje. Ze staat altijd klaar voor anderen, rapper dan ze haar eigen problemen oplost, en zal altijd helpen waar ze kan. Ine is een dromerig iemand. Ze leeft in haar eigen wereldje volgens sommige. Als je een gesprek met haar voert lijkt het soms alsof ze niet luistert, maar aan het dromen is, maar vijf minuten later kan ze je exact navertellen wat er gezegt werd in dat gesprek. Ine mag dan kinderachtig lijken door haar dromerigheid, maar ze is ook perfect nuchter. Ze vertouwt mensen niet onmiddellijk, is niet naïf. Ine is ook een heel actief iemand. Ze kan geen minuut stil zitten, maar zal nooit opvallen in een groepje. . Als je Ine voor de eerste keer ziet, zal je eerste indruk zijn dat ze vreselijk verlegen is. Ze zal dan amper een volledige zin tegen je zeggen. Ze is altijd bang dat ze haar belachelijk maakt, een verkeerde indruk geeft, etc.. Ine kan niet liegen, je ziet het altijd onmiddellijk aan haar uitdrukking en ze vindt het ook vreselijk om te moeten doen, daarom dat ze het ook niet doet. Ine is vreselijk competitief ingesteld en is altijd in voor een wedstrijdje en kan totaal niet tegen gaar verlies.
    hobby's: Ine zie je nooit zonder haar Nikon. Ze is dol of fotografie en houdt van de manier waarop je je herinneringen kunt vastleggen op foto. Ze neemt dan ook foto's van alles. Thuis heeft ze dan ook bergen met albums waar ze die foto's in plakt. Ze heeft aparte albums voors alles: Vrienden, one direction, Louis, zichzelf,..


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Harry's vriendin
    Naam: Melody Straight
    leeftijd: zeventien lentes jong. Ze verjaart op 6 juli.
    foto: http://weheartit.com/entry/12948070
    karakter: Velen zeggen dat ze niet bij Harry past, maar eigenlijk matchen ze perfect. Ze is avontuurlijk, wild en mysterieus. Maar voor Harry heeft ze geen geheimen. Als een vreemde in haar buurt komt heeft ze geen angst om tegen hem te praten, enkel als haar mensenkennis zegt dat het typetje niet te vertrouwen is. Bovendien is Melody wel lief, behulpzaam en eerlijk. Ze kan niet tegen liegen. Ze heeft geen last van stress en op die manier weet ze Harry altijd te kalmeren. Ze is redelijk sportief maar niet competitief. Haar avontuurlijk gedrag betekend zeker niet dat ze een slet is die haar beentjes open doet voor elke mooie jongen. Ze is trouw vooral aan Harry.
    hobby's: winkelen, uitgaan, zwemmen, klimmen, muziek luisteren, dansen
    extra: Haar ouders zijn altijd gelukkig geweest en dat zijn de kinderen dus ook. Maar toch heeft Melody aan één van haar avontuurlijke dagen een letsel overgehouden waarvan niemand iets weet. Zelfs Harry niet.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 15:04 ]

    Rol: Vriendin Zayn Malik
    Naam: Elina Pennywell.
    leeftijd: 17.
    foto:


    karakter: Elina is een heel sociale dame. Ze is een vlotte prater en zegt dan meestal haar mening. Ze is grappig, wat mensen heel leuk vinden aan haar. Elina geeft ook veel advies, tips en weet hoe ze mensen kan troosten. Als ze iets wilt, dan gaat ze er 100% voor. Ze is een doorzetter. Elina kan soms koppig overkomen of jaloers. Maar ze heeft niet veel negatieve kanten. Elina haat mensen die liegen of bedriegen.
    hobby's: Badminton, schilderen en piano spelen.
    extra: Elina groeide op in een klein gezinnetje, ze is enig kind. Haar moeder is Filipijns en haar vader Brits.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.