• Ik mis een vriend van mij heel erg.
    Ik mis de leuke tijden van ons. Maar we hebben bijna geen contact meer.
    Hij zegt dat we vrienden zijn, maar ik geloof het niet.
    Als ik hoi zeg op msn,
    reageert hij niet. Als ik een smsje stuurde, reageert hij niet.

    Met hem afspreken gaat niet want hij woont aan de andere kant van Nederland. Dus als we afspreken moet het wel leuk zijn.

    Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zoek uit wanneer hij thuis is en verras hem ^^
    Als je echt om iemand geeft, heb je dat er vast voor over (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 23:36 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als hij je echt zo erg negeert, denk ik niet dat hij nog met je zal willen praten. Het kan zijn dat hij het gewoon heel druk heeft of zo, maar het kan ook dat hij geen zin meer heeft in vriendschap op zo'n lange afstand. Heel erg kut, maar in dat geval kun je er denk ik niet veel aan veranderen. Ik zou hem bellen en als hij niet opneemt, net zo vaak blijven tot hij een keer opneemt en proberen erover te praten. Doet hij dat niet, dan is het waarschijnlijk over... Ik hoop dat het lukt meid <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bel hem eens een keer of vraag hem waarom hij zo doet? Als hij er dan nog niet op reageert denk ik niet dat je nog veel kan doen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Je kan zijn vriendschap testen?
    Bel hem een keer met je eigennummer en daarna met de nummer van je vriendin (eentje die je vriend niet kent)
    Als hij bij jouw niet opneemt en wel bij je vriendin ,tja...


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Je kan zijn vriendschap testen?
    Bel hem een keer met je eigennummer en daarna met de nummer van je vriendin (eentje die je vriend niet kent)
    Als hij bij jouw niet opneemt en wel bij je vriendin ,tja...


    't Is een goede truc, maar ook erg laag...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Defensive schreef:
    Als hij je echt zo erg negeert, denk ik niet dat hij nog met je zal willen praten. Het kan zijn dat hij het gewoon heel druk heeft of zo, maar het kan ook dat hij geen zin meer heeft in vriendschap op zo'n lange afstand. Heel erg kut, maar in dat geval kun je er denk ik niet veel aan veranderen. Ik zou hem bellen en als hij niet opneemt, net zo vaak blijven tot hij een keer opneemt en proberen erover te praten. Doet hij dat niet, dan is het waarschijnlijk over... Ik hoop dat het lukt meid <3


    I love you Tim

    als hij je zo negeert , betekent de vriendschap tussen jullie blijkbaar voor hem niet zo veel als voor jou ... je kan hem er is mee confronteren , met hoe hij doet, maar eigenlijk denk ik niet dat dat veel gaat uithaln, je kan het beter zo laten , en denken aan de mooie tijden die je samen gehad hebt , neem die in je hart en ga verder , je hebt vast nog een heleboel vriendn waarmee je ook fantastische tijden hebt , ga daar gewoon mee verder , want het lijkt me niet dat hij nog de moeite waard is om zo hard te vechten voor de vriendschap ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik vind dat je geen tijd meer aan hem moet verspillen, als hij niet vecht voor jullie vriendschap is hij het niet waard... het moet niet alleen uit een kant komen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsja, ik en mijn fijne zelf zouden gewoon dikke schijt aan die gast hebben. Tuurlijk, it's painful en zelfs ik weet waar je het over hebt. Was ongeveer tien jaar met iemand bevriend en die laat ook niks meer van zich horen - even when I tried. Dan heb ik zoiets van: fine, zoek 't maar uit.


    No growth of the heart is ever a waste