• Mensen, ik ben ziek en ik verveelde me de klote. Dus ik dacht met mn geniale koppie; laat ik mn HW voor BeVo (Beeldende Vorming) eens gaan doen. Nu moet ik een betoog (Soort opstel waarbij ik met argumenten mijn mening verdedig) van 400 woorden schrijven over mijn opvatting van deze zin:
    "Waarom zou de definitie van een stoel minder stoel zijn dan de stoel zelf?"
    Wat moet ik dáár nu weer mee? ¬¬


    Bored.

    Ik begrijp er niks van,dus aan mij heb je niks :Y)


    Lalalalalalalala.

    Ogod 't lijkt wel filosofie,, uhm naja ik weet neit ik zou er een brabbelverhaal omheen maken(A)


    Why don't you break my heart

    Ik snap er ook geen flikker van >.<
    Ik denk dat hij wil zeggen dat ze definitie van een stoel veel te uitgebreid in het woordenboek staat. Een stoel kan je namelijk heel makkelijk omschrijven als een zitvlak met 4 poten en een rugleuning. Als je een definitie heel erg uitgebreid maakt leid je de aandacht van het punt af. :Y)
    Oké, dat snapt ook niemand >.<


    Bored.

    Ik snap het half^^

    x]


    Lalalalalalalala.

    x'] Respect dat je het half snapt. Ik ben heel goed in moeilijk praten en meestal snapt niemand er iets van >.<


    Bored.

    heeuuhh jouw praatje snapte ik,,,maar hoe wil je dáár nu 400 woorden aan vuil maken?:O


    Why don't you break my heart

    nouja als ik iets goed lees en het logisch opvat,dan snap ik het meestal wel :Y)


    Lalalalalalalala.

    DRAMA QUEEN x']


    Take My Hand Take A Breath ...

    heeuuhh jouw praatje snapte ik,,,maar hoe wil je dáár nu 400 woorden aan vuil maken?:O

    Heel veel achtergrond informatie zoeken :Y)


    Bored.

    DRAMA QUEEN x']

    Zeker wel (cool) Like; dat betoog telt voor 25% mee voor mn eindexamen! O.O


    Bored.

    (...)
    Zeker wel (cool) Like; dat betoog telt 25% mee voor mn eindexamen! O.O


    Ö[/medelijden]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ö[/medelijden]

    Ja, dude! Like; hoe verneukeratief ¬¬


    Bored.

    whahaha nieuw woord: verneukeratief:Y)


    Lalalalalalalala.

    Men beter dat ik het niet meer heb o.o

    [/is jaloers op Bomm :Y)]

    geghe ik zit dus pas in de 2e¬¬'


    Lalalalalalalala.