- welke tas?
- welke agenda?
- etui?
- kaftpapier?
enz.
En uhh, heeft iemand nog tips om snel vriendinnen te maken. Want daar ben ik nogal slecht in. Ben nogal verlegen:$.
-
18 aug 2011 - 10:5718 aug 2011 - 11:38
Tas: Mijn goede oude eastpack. (:
Agenda: Van me to you, die beertjes weetjewel.
Etui: Van forever friends.
Kaftpapier: Ook van me to you. (:"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
18 aug 2011 - 11:40Tas: zwarte rugzak van Eastpak met felgekleurde verfspetters en een groen met blauwe schoudertas van Paul Frank met dat aapje erop
Agenda: CosmoGirl
Etui: donkerblauw met roze van Paul Frank met dat aapje erop
Kaftpapier: heb ik niet meer nodig op deze schooldream, dare, fly!
18 aug 2011 - 12:18Tas: Bruine handtas van de Dolcis en een donkerblauwe Eastpak.
Agenda: Een simpele van de Hema waar je foto's in kan doen. (:
Etui: Een roze van de Hema
Kaftpapier: Knalroze en een babyblauwe.Her heart was a secret garden and the walls were very high.
18 aug 2011 - 12:21- welke tas? Nog geen.. Maar ik denk dat ik mijn eastpak gewoon nog even gebruik (:
- welke agenda? Een doodnormale organizer van de Hema zodat ik hem zelf kan vullen met wat ik wil.
- etui? Ook van eastpak maar ik heb er ook nog één met de print van een panter..
- kaftpapier? Gewoon leuke kleurtjes met een leuke print.
Tips? Wees je zelf dan vind je vanzelf de juiste mensen om mee om te gaan!Forever.
18 aug 2011 - 12:26Tas: Oranje eastpack
Agenda: Aniway
Etui: Simpel zwart
Kaftpapier: Zwart, roze en blauw"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
18 aug 2011 - 14:41Tas: Zwart met bloemetjes.
Agenda: Krijg ik van school.
Etui: Van lief.
Kaftpapier: Ook van lief.stay safe because I like being alive at the same time as you
18 aug 2011 - 14:47tas; bla-bla tas.
verder; action spul xd
om vrienden te maken moet je gewoon jezelf zijn en een beetje leuk mee doen. (:.
18 aug 2011 - 14:50Tas: Mijn Jansport van vorig jaar, aangezien die lekker groot is
Pennenzak: Dakine
Kaftpapier: Zie ik wel
Agenda: Krijg ik van schoolHas no one told you she's not breathing?
18 aug 2011 - 14:50Tas; merkloos.
Agenda; een hele goedkope, doe er toch niet zoveel mee.
Etui; een paarse die ik al jaren heb.
Kaftpapier; hoeft niet op het MBO.
Veel geld spenderen aan schoolspullen deed ik enkel in het 1e jaar-
18 aug 2011 - 15:11- welke tas? Een witte, nepleer ofzo.
- welke agenda? Wij krijgen er eentje van school :'D
- etui? een zwarte xd
- kaftpapier? (nog) geen, en ik weet niet of ik nog ga kaften, ik bedoel kvind het best useless, maar als het kaftpapier mooi is, waarom niet? :'D[ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 15:11 ]
None but ourselves can free our minds.
18 aug 2011 - 16:38Mmm, etui van de hema. Heel veel van de hema, agenda van Pussy deluxe ofzo, kaft papier geen idee.
Ik heb meerdere tassen.
Jezelf zijn en dan komt het goed :')Nothing matters anymore, that's the secret to New York.
18 aug 2011 - 16:42Tas:
Mijn kipling schoudertas die ik al sinds de brugklas heb. Nu vier jaar dus.
Agenda: All star converse
Etui: Een merkloze donkerroze
Kaftpapier: Disney cuties, Converse & Pip studioIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
18 aug 2011 - 16:43tas: Een roze Eastpak, groot.
agenda: Disney Cuties
etui: Paul Frank(Aardbeien).
kaftpapier: 1 rol Paul Frank(aardbeien), 2 rollen Disney Cuties, 1 rol over van vorig jaar: Hello Kitty[ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:06 ]
Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.
18 aug 2011 - 16:54tas: jansport zwart met wit en zwarte streepjes afwisselend roze/paars streepje tussen (oke, dit klinkt echt raar)
agenda: krijgen we van school
pennenzak: XX (van mexx moest je willen weten) dezelfde gelijk 3jaar geleden
kaftpapier: zelfde gelijk vorig jaarThere's faith and there's sleep - we need to pick one - please
18 aug 2011 - 17:00