• Nou waar zijn we mee bezig hier op Q.?Ik zie het steeds vaker,allemaal ruzie's en ja ik weet het ik wordt ook vaak betrokken bij ruzie's.Maar ik vind dat dit geen pest/scheld site moet worden.We zijn toch allemaal hetzelfde?Of je nou 9 bent of 18,of je nou lesbisch bent of hetero,of je nou JB fan bent of TH fan&of je nou Marrokkaans bent of Russisch,wat hoort het uit te maken?Nou niks!Iedereen heeft iets unieks in zich en ik vind dat we dat moeten zien van elkaar,want al die groepjes enzo maakt het hier ook alleen maar onrustiger.Kijk voor de zomervakantie waren er ook geen groepjes dus toen was alles gezellig.Ik vind gewoon dat dit een site moet zijn waar je iedereen gewoon met respect behandelt en accepteert.Daarom stap ik ook uit alle groepjes waar ik bij zit,want ik merk ook dat als ik ruzie heb met iemand er al gelijk mensen mij komen verdedigen omdat ik zogenaamd 'popu' ben.En sorry voor de groepjes dan waar ik uitstap,en vooral het Bffé groepje,maar weet dat we gewoon Bffé's kunnen blijven maar NIET IN EEN GROEPJE.Ik wil gewoon dat Q. hetzelfde weer wordt als voor de zomervakantie,dat we gewoon allemaal met elkaar overweg kunnen zonder ruzie's en gezeur.En nogmaals dit hoort géén pestsite of een discrimintatie site te worden ofzeu.Dus ik vind dat we gewoon allemaal respect voor elkaar moeten hebben.

    Nouja zeg maar wat je er van vind (A)

    <3


    Lalalalalalalala.

    Ik vind zeker dat je gelijk hebt.. Maar 8 van de 10 mensen die hier tussen staan zeggen.. ja je hebt gelijk.. Maar ondertussen doen ze er niets aan. IK zet altijd reacties op 'scheltopics en groepjes topics' van waar gaat dit over en ik kan wel geteld drie mensen hier in dit topic opnoemen die dat ook doen.. Dus de andere die maar reactie geven van ja vind ik ook. 'Doe er dan wat aan!'

    x.

    ps voor de rest heb je helemaal gelijk:Y)

    ja egt wel maar wat eigenlijk? ( sorry ergig blond)


    Sharon<3Moos

    wat wat eigenlijk ? -.- Nu snap ik jou niet xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Lekker duidelijk allemaal x]


    Lalalalalalalala.

    wat wat eigenlijk ? -.- Nu snap ik jou niet xD
    wat meten we er dan aan doen


    Sharon<3Moos

    ik ben het helemaal met je eens meis!! <3

    >.<


    Lalalalalalalala.

    I agree. Maar ik denk dat het vanzelf wel weer als voor de zomervakantie wordt. Nu de school weer begint wordt het denk ik vanzelf wel rustiger ;- )
    Ik zit in mijn eigen groepje 8D *De Marin Fanclub* [/is trots]


    Mew <3

    >.<


    Lalalalalalalala.

    Amen siham x3


    We can only learn to love by loving.

    I agree. Maar ik denk dat het vanzelf wel weer als voor de zomervakantie wordt. Nu de school weer begint wordt het denk ik vanzelf wel rustiger ;- )
    Ik zit in mijn eigen groepje 8D *De Marin Fanclub* [/is trots]


    dude x3 is het daar eensaam o_o [/nee dat is gmeen van me zouk nooit menen want Marin is aardig]


    We can only learn to love by loving.

    NIN IS HET MET MIJ EENS [/dansje]


    Lalalalalalalala.

    we gaan die topics nu fel tegen ;)

    NIN IS HET MET MIJ EENS [/dansje]


    Ja dude x3 goed vn my he ;)

    weetje x3
    ik moet nu eigenlyk frans EN geschiedenis leren of wiskunde make mr geen sin in ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude x3 is het daar eensaam o_o [/nee dat is gmeen van me zouk nooit menen want Marin is aardig]

    Juah man. Alleen ik o.Ô Echt raar. Misschien hebben ze de foldertjes niet goed gelezen ofzo. Niemand komt opdagen op de Marin-fanmeeting o:
    x]


    Mew <3

    we gaan die topics nu fel tegen ;)


    Mooi^^:Y)


    Lalalalalalalala.