• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -zullen we het houden op het volgende: posten als je de mail hebt, topic NIET, ik herhaal, NIET volspammen met berichtjes dat je de mail niet hebt. Ik(en anderen) word(en) langzaam aan moe van het geklaag over het feit dat niemand mail heeft. De mods zeggen ook niet voor niets dat sommigen hier ernstig moeten indimmen. IEDEREEN WIL DIE MAIL HEBBEN.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:18 ]

    I'm a ravenclaw


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    I'm a ravenclaw


    Smart ape haha
    Welke wand heb je??


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Smart ape haha
    Welke wand heb je??



    Length: 12 1/2 inWood:Hawthorn Core: Dragon Flexibility: Slightly Springy

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:02 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    (...)


    Length: 12 1/2 inWood:HawthornCore:DragonFlexibility:Slightly Springy


    Owh das egt cool hoop voor je dat je die wou ?!

    Ze zijn weer bezig met mails sturen xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dier: Siamese kat, genaamd Beau.
    Staf: Cypress with Phoenix feather core, thirteen and three inches, surprisingly swichy
    Afdeling: RAVENKLAUWWW!
    :9~:9~:9~:9~


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Dier: Siamese kat, genaamd Beau.
    Staf: Cypress with Phoenix feather core, thirteen and three inches, surprisingly swichy
    Afdeling: RAVENKLAUWWW!
    :9~:9~:9~:9~


    jeej een mede ravenclaw


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Okj ik ga hp 1 ven lekker kijken en daarna 2 en 3 etc
    Ik ga gewoon nu alles met hp te maken heeft lekker doen
    en in die tussen tijd komt hij wel.

    Edit - Ze zijn nog steeds bezig met mails sturen zo haal je gedachten er lekker van af en dan duikt hij vanzelf wel op.;)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:19 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    Okj ik ga hp 1 ven lekker kijken en daarna 2 en 3 etc
    Ik ga gewoon nu alles met hp te maken heeft lekker doen
    en in die tussen tijd komt hij wel.

    Edit - Ze zijn nog steeds bezig met mails sturen zo haal je gedachten er lekker van af en dan duikt hij vanzelf wel op.;)


    Waar zie je dat ze die nog aan het sturen zijn?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Neela schreef:
    Okj ik ga hp 1 ven lekker kijken en daarna 2 en 3 etc
    Ik ga gewoon nu alles met hp te maken heeft lekker doen
    en in die tussen tijd komt hij wel.

    Edit - Ze zijn nog steeds bezig met mails sturen zo haal je gedachten er lekker van af en dan duikt hij vanzelf wel op.;)

    Ik ben ook even weg gegaan, maar jezus, ik kon aan niks anders denken...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fortune schreef:
    (...)

    Waar zie je dat ze die nog aan het sturen zijn?

    Pottermore insider
    Pottermore twitter
    Pottermore Tumblr
    Pottermore Facebook
    Pottermore Radio
    Pottermore everything
    ...

    Ja ik heb alles van Pottermore open staan xD

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:24 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Vergeet nie op de English clock te kijken elk uur nemen ze een kleine pauze ;)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 14:26 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    Pottermore insider
    Pottermore twitter
    Pottermore Tumblr
    Pottermore Facebook
    Pottermore Radio
    Pottermore everything
    ...

    Ja ik heb alles van Pottermore open staan xD

    Oh,de OhMyDearHogwarts radio of een andere?

    @Neela: hoe lang duurt die pauze? (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Oh,de OhMyDearHogwarts radio of een andere?

    @Neela: hoe lang duurt die pauze? (A)

    Die ja en er zijn nog wel andere alleen die blijven storen zo die heb ik uitgezet

    tussen 5 en 10 min maar ze doen het omstenbeurt zo dan gaat het wel ietsjes langzamer ;)

    Omg ben net Pottermore nieuws xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)
    Die ja en er zijn nog wel andere alleen die blijven storen zo die heb ik uitgezet

    tussen 5 en 10 min maar ze doen het omstenbeurt zo dan gaat het wel ietsjes langzamer ;)

    Omg ben net Pottermore nieuws xD

    Gaaf, Pottermore nieuws? LINK! -wilt ze állemaal!-

    Haha mam las de prijsvraag voor die ik had gewonnen: "Hoe heet de tante van draakoo malfiduus die ook sierieuus zwarts vermoorde: dorothee ombér, narsiessa malfiduus of bellatrix van Dettà?"
    x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Gaaf, Pottermore nieuws? LINK! -wilt ze állemaal!-

    Haha mam las de prijsvraag voor die ik had gewonnen: "Hoe heet de tante van draakoo malfiduus die ook sierieuus zwarts vermoorde: dorothee ombér, narsiessa malfiduus of bellatrix van Dettà?"
    x)


    Ik hoopd at ze eht neit zo gespelt hebben, anders moeten we ze aanklagen o.O WTf is een draakoo malfiduus??


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.