• Jaa het klinkt miss raar maar als ik naar hem> http://www.youtube.com/watch?v=lm_n3hg-Gbg&feature=relatedkijk

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:49 ]


    ailoveejoee.

    Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. So what.


    Smile and live.

    Ahw, ik vind hem zielig.


    <3

    Die grijze irissen zijn echt keimooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beenerkeekee. :"D
    Hij zit in de clip van DJ Pauly D en hij heeft ook een filmpje gemaakt met 50cent, hij is pro. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    He can do whatever he likes. Als je het zo slecht vind, kijk dan gewoon niet (krul).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kijk dan gewoon niet.. Hij is juist grappig, hij doet het gewoon erg leuk (":


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vind hem ergens nog wel grappig. Met 50cent ook wel tof. Toen zag ik dit, en nu ben ik misselijk...


    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 23:47 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Oh, wat een cutie! Hij heeft me net laten glimlachen, ik vind hem echt schattig.


    All I have in life, is my imagniation.

    Tyrael schreef:


    Maar haar vind ik niet zo schattig :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Dat is gewoon hoe hij is, en volgens mij heb jij niet het recht om te zeggen dat hij lelijk is. Niet gemeen bedoelt, maar het is wel gemeen om te zeggen dat 'je misselijk van hem word'. Dat zou jij ook niet leuk vinden als het over jou werd verteld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tyrael schreef:
    Ik vind hem ergens nog wel grappig. Met 50cent ook wel tof. Toen zag ik dit, en nu ben ik misselijk...




    Vrouwelijke hagrid.


    To infinity and beyond •

    Haha dan kan jij je lol vast nog wel op met die nieuwe reclames op youtube! Bij bijna iedere clip komt hij als reclame over 'het niet knipperen'-wedstrijd of zoiets in die richting xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hij heeft een groeiziekte. Het is best wel cute hij is ook cute. Hij ontmoet echt zoveel sterren ook nog. Hij heeft op Katy Perry's schoot gezeten. (Ze zei het in een van zn filmpjes en toen zette zij hem op zijn schoot) Hij is echt schattig

    Tyrael schreef:
    Ik vind hem ergens nog wel grappig. Met 50cent ook wel tof. Toen zag ik dit, en nu ben ik misselijk...




    Nou ik vind het zielig;a

    tja dat kan al vind ik het nou niet echt aardig van je. ondanks dat ik zijn filmpjes ook niet bepaald aantrekkelijk vind is hij wel beroemd en kent veel beroemdheden :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.