• Ik heb laatst te horen gekregen dat mijn bekken/heupen niet goed op de plek stonden. Dit gaf me echt een $^#@%#^@# gevoel.

    Heb jij je ook wel eens zo gevoeld?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:08 ]

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hey, je bent wel de ENIGE Nederlander(statistisch gezien, weet niet of t echt zo is XD) met die knieen van je, dus je kunt met recht zeggen dat je uniek bent :Y)


    Dat wel 8D The doctor called me special :Y) En ik was het enige geval bekend, dat het had zoals ik x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn rug groeit scheef. --"
    Gelukkig ben ik niet groot. Wie weet hoe scheef had die gestaan als ik nog steeds groeide...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Dat wel 8D The doctor called me special :Y) En ik was het enige geval bekend, dat het had zoals ik x]


    The doctor called you special for an other reason (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ecanus schreef:
    (...)

    Dat wel 8D The doctor called me special :Y) En ik was het enige geval bekend, dat het had zoals ik x]

    Wat heb je dan met je knie?


    Ik ben gemeen xoxo

    Hmm, ja, toen één of andere dokter me zei dat ik obesitas had bleek niet waar te zijn
    en ook omdat ik scheve voeten heb, klein ben (ik ga blij zijn als ik nog 1M60 haal) en ik stap ietwat scheef.
    Maar ik kan ermee leven.

    Il ben de enige in België met osteomyelitis. So yeah I know the feeling.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Wat heb je dan met je knie?


    OCD (nee, geen obsessive compulsive disorder, Osteochondritis dissecans), beide knieën, als 8/9jarige geconstateerd. Aan de buitenkanten, ongeveer zo groot als een bonker -zo heten die knikkers toch?- Ben er voor behandeld en nu is het gestopt met groeien, moet alleen wel nog steeds op controle, om te kijken of het niet weer toeneemt. Het feit dat het in twee gewrichten zit is een kans op 16 miljoen ongeveer. Gecombineerd met mijn leeftijd, de grootte en ernst van de plekken en het feit dat het op de buitenkant van mijn knieën zat, was verschikkelijk zeldzaam.

    Alleen zul je op wikipedia alleen de common cases vinden x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rebelicious schreef:
    Il ben de enige in België met osteomyelitis. So yeah I know the feeling.


    Ahrg, dat is wel balen.

    Ik ben de enige in Nederland met mijn bijzondere syndroom, maar ik weet dat de dichtstbijzijnde wel in België woont ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ecanus schreef:
    (...)

    OCD (nee, geen obsessive compulsive disorder, Osteochondritis dissecans), beide knieën, als 8/9jarige geconstateerd. Aan de buitenkanten, ongeveer zo groot als een bonker -zo heten die knikkers toch?- Ben er voor behandeld en nu is het gestopt met groeien, moet alleen wel nog steeds op controle, om te kijken of het niet weer toeneemt. Het feit dat het in twee gewrichten zit is een kans op 16 miljoen ongeveer. Gecombineerd met mijn leeftijd, de grootte en ernst van de plekken en het feit dat het op de buitenkant van mijn knieën zat, was verschikkelijk zeldzaam.

    Alleen zul je op wikipedia alleen de common cases vinden x]

    Ik heb twee gigantische bulten aan de zijkant van mijn voet, vlak onder mijn grote tenen. Volgens mij is dit ook zoiets, of heb ik het nu mis. In ieder geval, ze groeien als een malle op het moment en komen door mijn schoenen heen (niet door de stof, maar je ziet een hele bult door mijn schoen).


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Ik heb twee gigantische bulten aan de zijkant van mijn voet, vlak onder mijn grote tenen. Volgens mij is dit ook zoiets, of heb ik het nu mis. In ieder geval, ze groeien als een malle op het moment en komen door mijn schoenen heen (niet door de stof, maar je ziet een hele bult door mijn schoen).


    Dat kan niet goed zijn, lijkt me.. Ben je al naar de dokter er voor geweest? -of heb je zo'n idiote dokter die dan zegt dat het wel over gaat?-

    Maar met aan de buitenkanten, bedoel ik de buitenkant van de knie x'D Je kunt het niet aan mijn knieën zien, zit in het bot. Het is letterlijk, dat de bloedtoevoer naar mijn kraakbeen stopt, waardoor dit afsterft. Zorgt er voor dat je gewricht los van elkaar kan komen. Dus het stuk dat bij mij afstierf besloeg een heel groot oppervlakte.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Dat kan niet goed zijn, lijkt me.. Ben je al naar de dokter er voor geweest? -of heb je zo'n idiote dokter die dan zegt dat het wel over gaat?-

    Maar met aan de buitenkanten, bedoel ik de buitenkant van de knie x'D Je kunt het niet aan mijn knieën zien, zit in het bot. Het is letterlijk, dat de bloedtoevoer naar mijn kraakbeen stopt, waardoor dit afsterft. Zorgt er voor dat je gewricht los van elkaar kan komen. Dus het stuk dat bij mij afstierf besloeg een heel groot oppervlakte.


    o_o. Dat klinkt ook niet zo best nee.
    Ben er al mee naar de dokter geweest en hij zei dat het toen niet erg genoeg was om er iets aan te doen. Onderhand krijg ik van iedere schoen blaren op dat uitstekende bot en ik moet schoenen een maat te groot kopen, omdat ik anders niet in de breedte pas. Heb een beetje gezocht op internet en ik denk dat het hallux valgus is. Dat is dus dat je grote teen naar binnen groeit (heb ik ook), omdat je bot een soort knak heeft. Nouja, hoop niet dat dat het is, want dan krijg ik waarschijnlijk een operatie..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb een hele slechte rug, waardoor ik na een paar uur lopen gewoon omval vanwege de pijn in mn rug, ik zit onder de blauwe plekken omdat ik keeper ben met voetbal, ik word niet groter dan dat ik nu ben, terwijl ik net 1.60 ben, ik heb huge voeten - maat 42/43 - en een gigantische aardappelneus.