• Ik heb laatst te horen gekregen dat mijn bekken/heupen niet goed op de plek stonden. Dit gaf me echt een $^#@%#^@# gevoel.

    Heb jij je ook wel eens zo gevoeld?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:08 ]

    Nee, mijn heupen staan gwn goed, dus ik ken het niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Er is van alles mis met mijn gewrichten. Dus ja, ik heb me ook wel eens zo gevoeld. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zal nooit in mijn leven een meter60 worden. So yeah, i guess i know the feeling.

    Yuk, vreemd. óó


    Smile and live.

    Amyntas schreef:
    Ik zal nooit in mijn leven een meter60 worden. So yeah, i guess i know the feeling.



    Jaaa, dat is ook echt een rotgevoel ):
    ik word niet groter dan 1.63

    Mijn heupen staan ook niet goed en ik heb met zo'n beetje elk gewricht in mijn lichaam wel problemen. Know the feeling, maar er zijn veel ergere dingen en dit is niet zo erg x] Je kunt er makkelijk mee leven, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Mijn heupen staan ook niet goed en ik heb met zo'n beetje elk gewricht in mijn lichaam wel problemen. Know the feeling, maar er zijn veel ergere dingen en dit is niet zo erg x] Je kunt er makkelijk mee leven, dusja.


    Hoe bedoel je? Fibromyalgie?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben ook helemaal scheef, maar ik kan er mee leven. :Y) Dit is hoe ik ben, klaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ecanus schreef:
    Mijn heupen staan ook niet goed en ik heb met zo'n beetje elk gewricht in mijn lichaam wel problemen. Know the feeling, maar er zijn veel ergere dingen en dit is niet zo erg x] Je kunt er makkelijk mee leven, dusja.


    Hey, je bent wel de ENIGE Nederlander(statistisch gezien, weet niet of t echt zo is XD) met die knieen van je, dus je kunt met recht zeggen dat je uniek bent :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja. Met mijn kaken. Die staan open, waardoor ik - als ik niks doe - rond mijn veertigste een kunstgebit moet... )'x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb niet zoiets, dus ik weet niet hoe je je nu voelt. Sorry :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Ja. Ik heb al mijn hele leven knieproblemen enzo. En ik ben klein. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    grapefruit schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Fibromyalgie?


    Dat is een niet gewrichtsgebonden syndroom 8D En nee, ik heb in al mijn gewrichten wel wat anders, dusja x] Met het verkeerd staan van je heupen kun je makkelijk leven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yup.
    Mijn bekken stonden eerst scheef nu staan ze gelukkig weer recht, ik heb hele gevoelige zenuwen dat veroorzaakt bij mij snel buikpijn en ik heb een evenwichtstoornis.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Krijg je dan geen fysio, want als je heupen niet rechtstaan dan staan je voeten ook niet goed waardoor je uiteindelijk net zulke mooie knieën als mij krijgt.


    Ik ben gemeen xoxo