• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

NO SPARKLES ALLOWED.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:03 ]

Basilisk schreef:
    (...)

Welke van de 3 stories is het?

Geen, die zijn dood (joehoe)
    :')
    Ik heb besloten nu alleen nog stories af te maken, en DAN op Q te zetten :')
    Het is een Tom-Story :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Weatherby schreef:
    (...)

Geen, die zijn dood (joehoe)
    :')
    Ik heb besloten nu alleen nog stories af te maken, en DAN op Q te zetten :')
    Het is een Tom-Story :3

Ow :'D.

Maar in ieder geval, uhmmm... dan beschrijf je eerst details ofzo (er waren vele bloemen, in verschillende kleuren en vormen, ofzo :'D). En dan heb je je eerste zin al, en dan gaat het schrijven van het stukje verder veel makkelijker (vind ik dan :'D)

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Basilisk schreef:
    (...)

Ow :'D.

Maar in ieder geval, uhmmm... dan beschrijf je eerst details ofzo (er waren vele bloemen, in verschillende kleuren en vormen, ofzo :'D). En dan heb je je eerste zin al, en dan gaat het schrijven van het stukje verder veel makkelijker (vind ik dan :'D)

Ik ben er al aan begonnen hoor :')
    maar ik zit gewoon vast in een stukje, omdat dit voor mij vrij saai is :')

Weatherby schreef:
    (...)

Ik ben er al aan begonnen hoor :')
    maar ik zit gewoon vast in een stukje, omdat dit voor mij vrij saai is :')

Maak het dan wat spannender doordat iemand ineens dramatisch struikelt en dan meteen de halve wereld vergaat ofzo :'D

Basilisk schreef:
    (...)

Maak het dan wat spannender doordat iemand ineens dramatisch struikelt en dan meteen de halve wereld vergaat ofzo :'D

Het dramatische stuk is al geweest, en moet nog komen :')
    Ze gaat gewoon naar hem toe op Halloween om een film te kijken,
    en ik kan dat niet eens deftig beschrijven :')

poor draco ;-;

[ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 12:10 ]

Shoganai i ne~

Ik zie het plaatje niet

Edit; ik zie het plaatje wel

[ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 12:12 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Weatherby schreef:
    (...)

Het dramatische stuk is al geweest, en moet nog komen :')
    Ze gaat gewoon naar hem toe op Halloween om een film te kijken,
    en ik kan dat niet eens deftig beschrijven :')

Dan doe je van: Ze liep met haar klikkende hakken en afschuwelijke drakenkostuum naar (....). Op straat werd er raar naar gekeken omdat de staart van het drakenkostuum eigenaardig hard zwiepte maar toch liep ze door totdat ze bij het huis van (...) aankwam.

Oké, dit is effe onserieus beschreven maar je hoeft toch ook niet een bladzijde vol de schrijven over hoeveel stappen ze zet naar iemands huis :'D

En het gaat weer door xD

Ik volg niet alles meer

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Basilisk schreef:
    (...)

Dan doe je van: Ze liep met haar klikkende hakken en afschuwelijke drakenkostuum naar (....). Op straat werd er raar naar gekeken omdat de staart van het drakenkostuum eigenaardig hard zwiepte maar toch liep ze door totdat ze bij het huis van (...) aankwam.

Oké, dit is effe onserieus beschreven maar je hoeft toch ook niet een bladzijde vol de schrijven over hoeveel stappen ze zet naar iemands huis :'D

Ik wou vooral over de film schrijven, maar dat is dus het probleem,
    ik kijk geen horror/eng ofzo :')
    Dus ik was aan het denken, aangezien hij de film kiest, hij iets romantisch kiest ofzo xD

GOOD MORNING DRARRYHEADS! (: (doeg)
    I have a question... Zouden jullie ook een Oliver Phelps story lezen? Of toch niet? Just curious. ^^

Crushed schreef:
    I have a question... Zouden jullie ook een Oliver Phelps story lezen? Of toch niet? Just curious. ^^

Duuuuh <3

Ik hou het voorlopig bij Drarry en de abo's die ik al had want ik moet alles nog lezen (bloos)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Crushed schreef:

Crushed schreef:

Ik heb 20 drarry abbo en de helft moet ik nog aan beginnen te lezen
    sorry

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."