• Helloo, ik en mijn beste vriendin (Manon) willen natuurlijk, net als alle andere Directioners dat ze naar Nederland komen en we vinden het ook gewoon leuk om mee te doen met de challenge.
    We kregen toen plotseling een ingeving (je weet wel lampjes boven ons hoofd en zo) en we bedachten dat het misschien leuk is om één foto-collage te maken van verschillende foto's over heel Nederland, die samen de letters "HOLLAND LOVES ONE DIRECTION" vormen. Het liefst op een plek buiten, die echt iets in jou dorp/stad betekend, maar het kan ook gewoon thuis natuurlijk (; Dus we hoopte dat mensen van jullie misschien mee wilde helpen of zo?
    Als je mee wilt doen laat dan maar een reactie achter en als er genoeg mensen mee willen doen dan maak ik wel een vervolg-topic met wie -welke letters heeft, en wie waar een foto maakt.
    Als je mee wilt helpen, zou je er dan misschien bij willen zetten waar je vandaan komt? Dan is het makkelijker verdelen.
    Ik hóóp echt dat er mensen zijn die mee willen helpen.
    ONE BIG LOVE XXXX MANON EN MANON

    INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELIJK SORRY!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:46 ]


    overrated

    ik wil ook meedoen, maar ik woon in een saaie plaats!
    oosterhout, noord brabant

    Echt een leuk idee xxx


    Amsterdam, Noord-holland(K)


    “If I had a flower for every time I thought of you…I could walk through my garden forever.” — Alfred Tennyson