• Ik heb een link met klikbaar tekst gemaakt. Het luckte me in een keer:D Nou ben ik blij. Voor de mensen die het willen leren. Doe 2 tabladen open. DOe bij de een de uitleg open en bij de ander probeer je. Ik ben nu super trots op mezelf ik zat het telkens uittestellen. underwold95is de eerste persoon die het heeft mogen meemaken.(hoera)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 19:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    als je dan beter leest er staat zodat je een tekst klikbaar maakt.

    En daarbij doe je een voorbeeld in Q ja. Dat is onwijs makkelijk - een knopje, haha.
    Maar jij hebt het nu ineens over niet in Q, wat inderdaad ietsjes moeilijker is. Maar dat kon ik nooit uit jouw bericht afleiden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    En daarbij doe je een voorbeeld in Q ja. Dat is onwijs makkelijk - een knopje, haha.
    Maar jij hebt het nu ineens over niet in Q, wat inderdaad ietsjes moeilijker is. Maar dat kon ik nooit uit jouw bericht afleiden.

    dat andere is om te laten zien wie. en in de hoop dat er mensen op lkiikken. En voor mij is het besluit om iets in mijn eentje te ondernemen als dit erg moeilijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    dat andere is om te laten zien wie. en in de hoop dat er mensen op lkiikken. En voor mij is het besluit om iets in mijn eentje te ondernemen als dit erg moeilijk

    Hoezo dat? Ö


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is niet eens moeilijk (kitty)

    Tuesday schreef:
    Dat is niet eens moeilijk (kitty)

    zucht kreun steun voor mij wel en een hoop andere weten het ook niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oké leuk voor je.


    They fell in love, didn't they?

    knap dat je het gedaan hebt meid ;)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!