• .....met de 12 jarige?
    Een 12 jarige jongen mocht maandag niet naar de parkconcerten gaan omdat hij zat thuis gekomen was.
    Ik ben een van de weinige in mijn klas dat nog nooit
    -Zat is geweest
    -Redbull , Monster en van die dingens heeft gedronken
    -Getongkust ( ja tegenwoord gebeurd dat ook al op die leeftijd of vroeger)

Mijn zakgeld is ook echt weinig maar daar komt verandering in:Y)
    Ik mag soms mijn kleren zelf niet kiezen.
    Ik moet echt alles vragen wat best normaal is.

Ik ben zeker nog een van de gewone 12 jarige....

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 21:07 ]

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

First schreef:
    (...)
    Ja en dat vind ik niet zo leuk.Want ik heb die dingen nog niet gedaan omdat ik mij er te jong voor vind en daarom voel ik me soms buiten gesloten.

Nee, jij bent de enige die goed bezig is. (:
    Laat je zeker niet verleiden door drank en sigaretten en stuff.
    Jij bent in feite het goede voorbeeld. :') Maar je hoeft je niet buiten gesloten te voelen, er zullen nog wel genoeg mensen zijn zoals jij. ^^

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik ben 15 en ik heb nog nooit gedronken en dat wil ik zo houden. :Y)

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Nog geen slok alcohol op en ik ben 14 :').
    Al vind ik Alcohol in chocolade wel lekker , maar dat eet ik eens in een jaar x].
    Toen ik 12 was deed ik die dingen niet.Vorig jaar zat ik met zulke mensjes van 12 en 13 D:.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ikke ben 19 en heb nog nooit alcohol of redbull gedronken :D

Ook nooit gezoend, maar dat is niet vrijwillig :C Voorlopig blijft mevrouw Watson bestand tegen mijn charmes! (huil)

quidquid excusatio prandium pro

Fountain schreef:
    (...)
    Nee, jij bent de enige die goed bezig is. (:
    Laat je zeker niet verleiden door drank en sigaretten en stuff.
    Jij bent in feite het goede voorbeeld. :') Maar je hoeft je niet buiten gesloten te voelen, er zullen nog wel genoeg mensen zijn zoals jij. ^^

Ik ben gewoon bang dat ik later in aanraking ga komen met die vuiligheid.
    En dat ze me gaan dwingen om dat te doen of er anders verschrikkelijke met mij zullen gebeuren.Ik geef nogal rap toe waar ik later spijt van krijg....

First schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon bang dat ik later in aanraking ga komen met die vuiligheid.
    En dat ze me gaan dwingen om dat te doen of er anders verschrikkelijke met mij zullen gebeuren.Ik geef nogal rap toe waar ik later spijt van krijg....

Als ze je dwingen trap je het gewoon af. Maar ja, wie weet veranderd je smaak en ga je toch eens proberen. Wees in alle geval niet te naïef. ;-)
    Trouwens, ik ben 19 en ben nog nooit dronken geweest en heb nog nooit gerookt. Ik wil wel eens zat zijn maar ik lust gewoon niets met alcohol, dus ja. :p

Als ik inderdaad m'n kleine zusje hoor praten, denk ik altijd: 'Ben je nou 13 of 30?'.

It's time to be happy again.

Fountain schreef:
    (...)
    Als ze je dwingen trap je het gewoon af. Maar ja, wie weet veranderd je smaak en ga je toch eens proberen. Wees in alle geval niet te naïef. ;-)
    Trouwens, ik ben 19 en ben nog nooit dronken geweest en heb nog nooit gerookt. Ik wil wel eens zat zijn maar ik lust gewoon niets met alcohol, dus ja. :p

Ik hoop gewoon dat ik volgend jaar zelfzekerder word.
    Ik luist ook geen alcohol.Dus daarom ben ik ook nog nooit zat geweest.En daar ben ik best trost op.Mijn ouders zouden mij ook vermoorden als ik eens zat zou thuis komen.

toen ik 12 was had ik dat ook nog nooit gedaan hoor

First schreef:
    (...)
    Ik hoop gewoon dat ik volgend jaar zelfzekerder word.
    Ik luist ook geen alcohol.Dus daarom ben ik ook nog nooit zat geweest.En daar ben ik best trost op.Mijn ouders zouden mij ook vermoorden als ik eens zat zou thuis komen.

Met de jaren groei je en zo, dus ook je zelfzekerheid. Bij mij was dat niet het geval maar goed, dat ben ik dan weer. :x
    Inderdaad, wees er maar trots op. ^^

Fountain schreef:
    (...)
    Met de jaren groei je en zo, dus ook je zelfzekerheid. Bij mij was dat niet het geval maar goed, dat ben ik dan weer. :x
    Inderdaad, wees er maar trots op. ^^

Ik hoop heb. Een vriendin zei ook eens dat ze me in het middelbaar gaan uitlachen omdat ik fan ben van Lady Gaga.Nu ben ik nog meer bang voor het middelbaar.

Op mijn twaalfde had ik dat ook nog niet gedaan.

@ First... Wow, das weird. Op mijn school zijn er juist veel mensen fan van haar, en die worden absoluut niet uitgelachen.

I am an idiot, I move.

Drone schreef:
    Op mijn twaalfde had ik dat ook nog niet gedaan.

@ First... Wow, das weird. Op mijn school zijn er juist veel mensen fan van haar, en die worden absoluut niet uitgelachen.

Ik hoop dus ook dat ik niet word uitgelachen.Want er zijn waarschijnlijk ook veel Justin Bieber fans en die worden ook niet uitgelachen.

Ik ben 16 jaar en heb ook nog niets gedronken :'D Die energy drank heb ik weleens gedronken en het is wel lekker, maar wij hebben het nooit in huis, dus dan drink ik ook niet :'D

To live would be an awfully big adventure

Ik ben echt de perfécte 13jarige *kuch*

- Ik drink vaak genoeg alcohol.
    - Energy al héél lang.
    - Ik heb al best vaak gezoend, alleen dan met mensen waar ik verliefd op was, dus ik vind niet dat ik een hoer ben :$
    - Ik heb gerookt, totdat ik naar mijn portemonnee keek xdp

Perfect voorbeeld toch? Uhum. Graag niet te veel idiote quotes :'D