• ik zoek een storie
    heb jij een leuke storie dan lees ik hem misschien en neem abo

    een paar tips

    ik vind vooral storie leuk....
    -waar jb in voorkomt
    -met onbekende mensen
    -drama
    absoluut geen hp, twilightof dat soort digen
    ik hou van romantiek en liefde


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 11 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    My life as Rose is een story waar ik pas aan begonnen ben. Het gaat over het dagelijkse leven en wezen van Rose. Het bevat 3 hoofdstukken en ik hoop dat je het waagt. (:

    I'm his and he is mine Featuring Bieber


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?

    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”


    He's the reason for the teardrops on my guitar. [JDB]



    He looks at me
    I fake a smile so he won't see
    That I want and I'm needing
    everything that we should be.



    ~ 'No one ever gets tired of loving. But everyone gets tired of waiting, assuming, hearing promises, saying sorry and all the hurting.'

    x 04'10'10
    x Hilfiger
    x Justin Drew Bieber vs. Chloe Charlotte Evers.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 16:57 ]


    It's time to be happy again.



    Thriller # Onbekende personen # Romantiek

    Kijk op mijn profiel ;3?


    To infinity and beyond •

    zie mn story promoot stortyxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb twee JB story's, misschien zijn die iets voor je?

    http://www.quizlet.nl/stories/60429/your-eyes-tell-me-something-else--zayn-malik/


    Baby you light up my world like nobody else.




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur, er komt ook veel romantiek/liefde in voor
    ~ Klik op het plaatje voor de story (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.




    My food diary. - Pro ana


    I feel guilty after every bite I take.


    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    Het is: een fantasyverhaal
    een verhaal met onbekende personen
    een verhaal dat op dit moment 22 hoofdstukken telt en waar ik probeer regelmatig te posten

    KLIKKERDEKLIK


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yeah, I'm Stuck Like Hell -feat. Justin Bieber

    Alsjeblieft!
    Deze story is anders dan de andere Justin Bieber story's.
    (Ookal denk je misschien als je 't leest van niet, het is echt zo.)

    In ieder geval het kijken waard. (krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3