• bijv. hoe je huis er uit ziet, kinderen, man/vrouw, werk enz.
    lijkt me wel leuk om te weten.

    Dat zie ik dan wel, waarom zou ik me daar nu mee bezig mee houden. Ik kan daar toch nu niks aan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In engeland, Northampton
    Met mijn vriendin, Twee kinderen samen, Rizardo en Yuuki

    dat zijn mijn enige eisen :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Verdwaal niet in de gedachten die je leiden over het zo onoverzichtelijke pad van de toekomst en zoek jouw eigen weg.

    Ik heb geen idee!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    MrsLovett schreef:
    Dat zie ik dan wel, waarom zou ik me daar nu mee bezig mee houden. Ik kan daar toch nu niks aan doen.

    Nee, maar je kan toch wel kijken hoe je het zou willen

    Geen idee, niets spreekt me echt aan :'D

    Beetje Gooische toestanden (met huis enz.), ik denk dat ik daar het beste pas. In ieder geval in de buurt van een grote stad. Ik wil geneeskunde studeren dus ik hoop dat ik daar later ook een baan mee kan vinden, mijn man doet dan vast iets soortgelijks. En mijn kinderen.. ik weet nu al dat ik ze veel te veel ga verwennen. ;3


    It's time to be happy again.

    Ik zou in London willen wonen in een landhuis en gelukkig getrouwd (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PrettyLove schreef:
    (...)
    Nee, maar je kan toch wel kijken hoe je het zou willen

    Nee, want ik kan daar nu niet voor zorgen. Ik kan me beter met het heden bezig houden dan met de toekomst die je, en laten we hopen dat ik het mis heb, misschien niet eens heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet het nog niet... Alleen maar dat ik absoluut niet zo'n saai, burgerlijk leven met kantoorbaan wil, levend in een Vinexwijk, en dan maar pochen dat je een grotere plasma-tv hebt dan de buren. Je hele agenda staat propvol en je hebt het constant druk en als je dan vijf minuutjes ongeduldig op een bankje toekijkt in de speeltuin hoe je kind zand in de mond van z'n broertje propt, roep je dat je zo "geniet" van je "quality time". Ugh. Alles behalve dat... Helaas is dat wel wat iedereen van je lijkt te verwachten...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ik zou het liefst in een mooi soort van landhuis net buiten londen wonen met een leuke man die mij met respect behandelt en een tweeling. het liefst wil ik een baan in de mode maar als dat niet lukt zou ik wel een eigen banketbakkerij ofzo openen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    man en kinderen: I don't know
    wat ik wel wil is in Nieuw-Zeeland wonen :D
    was sowiezo altijd al een droom van me om in het buitenland te gaan wonen, alleen het was elke keer ergens anders xD
    maar nu weet ik het zeker

    Och oke ik ga het wel proberen, ik zou in Engeland of in Brabant willen wonen, en dan het liefste iets met theater doen. Zoals musicals, theatervoorstellingen, en noem maar op. En ik zou een leuke man willen.

    maar ik weet niet of dat allemaal gaat lukken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    # Een huis, een groot huis. Veel ruimte. Netheid. Orde erin. Niet te veel spullen.
    # Partner. Iemand die van me houdt en iemand die speciaal is. En zoniet, ik kan heel gelukkig zijn alleen. Daar ben ik zo goed als zeker van.
    # Ik ben er nog niet over uit. Waarschijnlijk geen kinderen. Of eentje.
    # Werken. Ik ben echt iemand die hard wil werken en veel wil verdienen. Maar ik maak conclusies. Als ik veel wil shoppen en een groot huis wil, dan wil ik ook hard werken daarvoor. Ik ga studeren voor Public Relations.
    # Een hond. Liefst een dolmatier. Die zijn zo cool! Niemand heeft er meer een tegenwoordig, en ik heb goede herinneringen aan die diersoort.
    # En sorry, maar ik wil al mijn hele leven een Audi hebben. (krul)
    Yep, dat is alles wat ik tot nu toe wil. Ik ben veeleisend ja. Maar het gene wat zeker erbij hoort is geluk. Ofc. (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 14:36 ]

    Married to Tom Felton, James of Oliver Phelps. De rest maakt niet uit. BAM! :')

    Later ga ik in Hogwarts werken als leerkracht, of word ik een toverstokken maker en strijd ik voor de rechten van de huiself, samen met Hermelien om Dobby te herdenken. (krul)


    All was well.