• bijv. hoe je huis er uit ziet, kinderen, man/vrouw, werk enz.
    lijkt me wel leuk om te weten.

    Zolang ik gezond, gelukkig en een goede baan heb vind ik het helemaal best!
    En als het even kan 2 of 3 kinderen en een geweldige partner natuurlijk. De rest maakt niet uit


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Gelukkig, maar bovenal gezond.


    Everything is worse without music.

    Ik heb geen idee hoe mijn man eruit ziet + mijn kinderen 8D


    -

    Ik wil in de gehandicaptenzorg of kinderopvang werken ;D
    En ik wil drie kinderen, haha. Lekker druk. En een man, nou ik hoop dat mijn vriend 't zolang met me uithoudt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    new york .

    In Spanje in zo'n schattig wit huisje. Met een vriend en twee kindjes, Felippe en Sierra. Ook wil ik een hond, een Rottweiler, Pedro. Dat zou ik graag willen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil later op een boot óf woonboot wonen, dat sowieso. Ik hoop wel dat ik een vriend krijg, maar ik weet nog niet zeker of ik wil trouwen en of ik kinderen wil krijgen.
    Het liefst zou ik naar het buitenland verhuizen en als werk doe ik in ieder geval iets met mensen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeps, dubbel.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 17:26 ]

    Muh, ik zie mezelf als een oud vrouwtje die nog heel vrolijk paardrijd, JEP MIJN OMA KAN DAT, COEWL TOCH, ik woon in een dorp, en ik heb een hondje. :'D Oh, en ik ben getrouwt met een gast die heel lief is :Y)

    Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren.


    Life is all about having a good time.

    Geen idee. Ik wil gewoon gelukkig oud worden met de liefde van mijn leven. De rest zien we samen wel. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik ga hoe dan ook in Schotland wonen!
    en dan liever niet in zo'n grote stad..

    ^^ voor de rest kijk ik wel hoe het loopt


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Man, kind, groot landhuis, sportwagen & een Volvo XC90 op de stoep. Baan als schrijfster.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou mijn geld willen verdienen door mijn schrijfwerk te publiceren en verkopen. Ik weet dat me dat never gaat lukken. Maar ach, never ever ever say never.


    Smile and live.

    Sowieso in Canada, waarschijnlijk Toronto, want ik ben van plan zo snel mogelijk terug te gaan. Ik mis het iedere dag. Graag een man met 2 kinderen. Het liefste een jongen en een meisje. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?