• Mn oom gaat vanavond naar shanghai, en dan mag ik een tas uitzoeken, het maakt niet uit welk merk ofso, want daar is het dan toch veeeel goedkoper xd. Dus weten jullie een mooie ?

    En nog 1 ding, hij gaat volgende week naar san francisco dus dan wou ik graag een new era pet nog, weten jullie nog een leuke ? ofiets anders leuks ?

    hij is piloot


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    uhmm wat dacht je van een te leuke chanel tas

    I'm loving it


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    LOVINGxME schreef:
    uhmm wat dacht je van een te leuke chanel tas

    I'm loving it
    maar ik weet niet zeker of ik dat wel will, ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Twingo schreef:
    als je een schooltas moet.
    zou ik voor een eastpak gaan. :9~


    Eastpak, vind je die zo geweldig, hehe?
    Ik vind niks aan die dingen.

    ontopic; Euhm, ik heb een witte grote handtas met schouderband die je er aan kunt doen.
    Maar dat is niet echt een merk.

    Zo'n soort?


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Eastpak, vind je die zo geweldig, hehe?
    Ik vind niks aan die dingen.

    ontopic; Euhm, ik heb een witte grote handtas met schouderband die je er aan kunt doen.
    Maar dat is niet echt een merk.

    Zo'n soort?

    :9~:9~:9~


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou gewoon op internet een mooie design-tas zoeken en dat meegeven aan je oom. Ze maken nergens zulke goeie neppers als in China!


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Ik zou gewoon op internet een mooie design-tas zoeken en dat meegeven aan je oom. Ze maken nergens zulke goeie neppers als in China!
    ja ik weet al welke ik wil, Prada Cervo Shine Bowler. De tas die op deze pagina staat, alleen het is handig voor mn oom als hij de maten ongeveer heeft, hoe kom ik daar achter ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co