• Nu allemaal AHWW.. Bij dat rap-stukje. AHWW.. Je ziet gewoon hoeveel hij om zijn fans geeft. <3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 2:10 ]

    Hale schreef:
    Echt ik ben me nu zo aan het ergeren.

    Het is toch verdomme schattig alleen omdat het justin is is het ineens niet meer schattig?.

    Maarja het is inderdaad verdomd schattig.

    Nee, het is niet schattig, want Justin is niet schattig. Wij vinden andere dingen weer schattig, accepteer dat. Als ik ooit een topic maak over iets schattigs en jij zal negatief reageren dan onthoud ik je eraan. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    hortons schreef:
    (...)

    Als je het stom vind, reageer dan niet.

    Haha, en ja dat filmpje vind ik echt cute. <3

    Waarom zou ik niet moeten reageren? wat verwacht je dan, dat iedereen gaat zeggen: 'OMG JUSTIN HOW CUTE I LUV HIM!' ofzo?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat kind kent gewoon die hele tekst O.O


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Waarom zou ik niet moeten reageren? wat verwacht je dan, dat iedereen gaat zeggen: 'OMG JUSTIN HOW CUTE I LUV HIM!' ofzo?


    Nee, maar het gaat ook vooral over dat meisje. Niet helemaal over Justin. Maar jij vindt dat dan ook weer meteen vies omdat je Justin ziet.

    Glue schreef:
    (...)

    Nee, maar het gaat ook vooral over dat meisje. Niet helemaal over Justin. Maar jij vindt dat dan ook weer meteen vies omdat je Justin ziet.

    Oh ja natuurlijk, want ik heb ook zo duidelijk in mijn post gezet: 'Ik vind het zo disgusting omdat Justin het verpest!'

    Niet dus, mens leer lezen, ik heb nergens gezegd dat het door Justin komt, ik vind ze gewoon beiden niet leuk, heb het niet zo met kleine kinderen. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    awwhh so cute

    big fan here !!!!

    fuck de haterz ik haat jullie (flower)


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Oh ja natuurlijk, want ik heb ook zo duidelijk in mijn post gezet: 'Ik vind het zo disgusting omdat Justin het verpest!'

    Niet dus, mens leer lezen, ik heb nergens gezegd dat het door Justin komt, ik vind ze gewoon beiden niet leuk, heb het niet zo met kleine kinderen. :'D


    Ja, maar zo komt het er wel op neer. Laat de Bieber-fans dan ook met rust, hé.

    Raveleijn schreef:
    Gatverdamme nog aan toe! It's disgusting!


    comfort in c h a o s

    Aww, dat meisje is zo'n schatje! :9~
    Ze keek alleen niet zo heel blij bij Justin op schoot, of lag dat aan mij? Ach, ze zal natuurlijk ook wel zenuwachtig zijn geweest ^^


    “Love is a contradiction.”

    not cute x.x


    Shoganai i ne~

    PureObsessed schreef:
    Ben geen Justin Bieber fan, maar het is idd erg lief :3


    We're all dancing to the same sad song.

    Dat kind is de ster, Justin niet. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ben ook geen grote fan, maar het is echt wel zooo cute (H)


    I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips

    DeSlenderman schreef:
    Het is justin bieber, dat is niet cute (cat)

    En een klein kind, nog erger! D:

    Dat kleine kindje is wel schattig :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]