• Toen we met de klas op Bosklassen gingen, een jaar of 2, 3 geleden, mochten we een kaartje naar huis sturen. Dat heb ik gedaan en dat kaartje heb ik net gevonden :3

    'Heey mama, heey papa, alles goed? Hier is het niet zo leuk, het is heel nat en het regent de hele tijd en ik ben gebeten door een teek ): Ik heb nu een lelijke wonde op mijn buik en volgens mij zit er nog een stukje in. Ik heb ruzie met Lien trouwens, ze heeft gezegd aan Antoon dat ik een beetje leuk vond. Ik ben bang om hem tegen te komen. Morgen gaan we op een zoektocht, joepie! Nee, ik vind het niet 'joepie'. Hopelijk maken jullie geen ruzie meer. Ik kom snel terug, hoop ik.
    Xxx Veranika


    Oh wat was ik jong en onervaren (krul) Grappig dat Antoon en ik begin dit jaar een stel waren.


    Olive

    Ik vind het schattig klinken n.n


    I am an idiot, I move.

    Haha, ik heb onlangs ook van die oude kaartjes teruggelezen. Echt grappig :3


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaha, Awww :3 Kindjes zijn zo leuk..
    *oh sorry XD*

    Ik zou me doodschamen als ik zoiets van mezelf las.. *Destroying all evidence of childhood!*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik kom snel terug, hoop ik :') schattig!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cute :3


    I love you Tim

    Seel schreef:
    ik kom snel terug, hoop ik :') schattig!


    Forever.

    Ahwww ;d

    & terwijl ik dit typ zie ik bij laatst Gelezen dit plaatje;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:44 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha ik kreeg ook altijd leuke brieven van mijn oma en ouders toen we op bosklassen waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    grapefruit schreef:
    Hoi papa en mama,
    Hier is het best leuk, ik ben verbrand en nu wil juf Renate komkommers op me leggen. Nicky heeft met Sven gezoend, Sven de stagair! Hij is al 15! Ik vind haar een beetje stom worden want vandaag deed ze ook al sokken in haar bikini. Verder is Kelly er achter gekomen dat er blauwalg ofzo in het water zat, ze zit nu onder de bultjes. Stiekem vind ik dat best grappig maar dat mag ik niet zeggen van Marieke. Met Madelief gaat alles ook goed en Truusje heeft heel erg heimwee. Vanavond gaan we barbecuen en een spooktocht doen.
    Geef Bruno maar een knuffel van mij, ik mis jullie heel erg!


    -out-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    -out-


    Die arme jongen deed zijn maatschappelijke stage bij ons, hahahah


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb gisteren paar oude foto's gevonden...
    Haha je zou niet eens denken dat ik een meisje was --'
    (Het zijn foto's van 8 jaar geleden)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Escritura schreef:
    Hahaha, Awww :3 Kindjes zijn zo leuk..
    *oh sorry XD*

    Ik zou me doodschamen als ik zoiets van mezelf las.. *Destroying all evidence of childhood!*


    Has no one told you she's not breathing?

    Drone schreef:
    Ik vind het schattig klinken n.n


    Save me from myself.

    Hoe cute <3


    All I wanna do is lose control